خبر فوری

 
 
امضای تفاهمنامه همکاری برای فراهم کردن فرصت های منابع انساسی پاکستانی در ژاپن
کد خبر :546914584

15:13 1400/02/06


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, تفاهمنامه, ژاپن, نیروی کار,

تفاهمنامه همکاری برای فراهم کردن فرصت های منابع انساسی پاکستانی در ژاپن با امضای سید ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان و کنونوری ماتسودا سفیر ژاپن انجام شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز|  تفاهمنامه همکاری برای فراهم کردن فرصت های منابع انساسی پاکستانی در ژاپن با امضای سید ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان و کنونوری ماتسودا سفیر ژاپن انجام شد.

ذوالفقار بخاری در این خصوص اظهار داشت که روابط میان دو کشور پاکستان و ژاپن همواره قوی و مستحکم بوده اند، هدف از این تفاهمنامه فراهم کردن فرصت های شغلی برای پاکستانی ها در ژاپن است، ژاپن با مشکل جمعیت سالمند روبرو است و آنجا به 500 هزار نیروی کاری نیاز دارند، تلاش بر این است پاکستانی ها به آنجا فرستاده شوند تا فرصت های شغلی فراهم شود.

وی افزود: افراد مستعدی در بخش IT پاکستان وجود دارند اما این بخش در پاکستان توسعه نیافته است، این تفاهمنامه به آزادکاران در زمینه آی تی در پاکستان کمک خواهد کرد.

سفیر ژاپن در این بین اظهار داشت که درحال حاضر حدود 30 هزار پاکستانی در ژاپن درحال کار هستند، جامعه پاکستان در ژاپن از افراد شاغل تشکیل شده است، این تفاهم نامه به ژاپن کمک می کند تا با مشکلات سالمندان مقابله کند.

ارسال نظر

 
1