خبر فوری

 
 
امضای تفاهم‌نامه تجارت مشترک میان دوکشور پاکستان و بلغارستان
کد خبر :89504034

19:53 1398/02/31


برچسب ها : بلغارستان, پاکستان, تجارت, تفاهمنامه,

پس از پایان دومین نشست مشترک کمیسیون دولت های پاکستان و بلغارستان در اسلام آباد، دو کشور پس از تصمیم به همکاری دوجانبه دربخش تجارت، تفاهم‌نامه ای در این زمینه امضاء کردند.


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، پس از پایان دومین نشست مشترک کمیسیون دولت های پاکستان و بلغارستان در اسلام آباد، دو کشور پس از تصمیم به همکاری دوجانبه دربخش تجارت، تفاهم‌نامه ای در این زمینه امضاء کردند. در این نشست، نور احمد وزیر امور اقتصادی رهبری هیئت پاکستانی و خانوم لیلیا ایوانوا معاون وزیر اقتصاد رهبری هیئت بلغارستان را برعهده داشتند. تحت این توافقنامه، کشور بلغارستان متعهد به واردات میوه گرمسیری انبه، برنج، پنبه خام، نخل، میوه و سنگ مرمر به بلغارستان و اروپای شرقی از پاکستان و کشور پاکستان نیز متعهد به همکاری در زمینه صادرات محصولات کشور بلغارستان به پاکستان و دیگر کشورها شد. طرفین همچنین در خصوص ترغیب تجار برای شرکت در نمایشگاه ها و سرمایه گذاری مشترک در زمینه وسایل نقلیه، مهندسی و مواد غذایی توافق کردند.
گفتنی است دو هیئت پاکستان و بلغارستان علاوه بر توافق های فوق، در رابطه با اجتناب از مالیات دوگانه و جلوگیری از فرار از پرداخت مالیات نیز قراردادی امضاء کردند.

ارسال نظر

 
1