خبر فوری

 
 
الطاف حسین : از تمامی اعضای MQM خواستار شرکت در تظاهرات و حمایت از جنبش PTM هستم
کد خبر :208582572

17:48 1397/11/07


برچسب ها : MQM, PTM, ارتش, پاکستان, جنبش تحفظ پشتون, جنبش ملی متحد,

الطاف حسین رئیس جنش ملی متحد MQM طی صدور بیانیه ای از تمامی اعضای این جنبش خواستار همکاری با کمپ های آنلاین جنبش حفاظت از پشتون در فضای مجازی و شرکت در تظاهرات این جنبش شده است.


 

به گزارش راز نیوز، الطاف حسین رئیس جنش ملی متحد MQM طی صدور بیانیه ای از تمامی اعضای این جنبش خواستار همکاری با کمپ های آنلاین جنبش حفاظت از پشتون در فضای مجازی و شرکت در تظاهرات این جنبش شده است.

براساس جزئیات به دست آمده ، الطاف حسین رئیس جنبش ملی متحد پاکستان طی انتشار بیانیه های جداگانه ای در صفحه رسمی خود در تویتر خطاب به قوم مهاجر و دیگر اقوام مظلوم در کشور پاکستان خواستار شرکت هرچه بیشتر این افراد در تظاهرات جنبش PTM در سهراب گوته کراچی شده و گفته است که : با شرکت هرچه تمام تر افراد در این تظاهرات، علیه جنایات مقامات این کشور بر مردم بی گناه پشتون تظاهرات کرده و اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

وی همچنین طی تویت دیگری در خصوص افراد ربوده شده ابراز داشته است که : " من از تمامی افراد خواستار شرکت در ترند ساعت 8 امشب به وقت محلی پاکستان در فضای مجازی هستم تا به تمام دنیا اقدامات نقض حقوق بشر ارتش پاکستان را بشناسانیم."

لازم به ذکر است که امشب اقوام بلوچ، پشتون، سندی، مهاجر، شیعیان و دیگر مردم مظلوم طی راه اندازی کمپینی در فضای مجازی علیه جنایات ارتش پاکستان گفته و خواستار آزادی هرچه زودتر افراد ربوده شده خواهند شد. از طرفی این اقوام از تمامی افراد آزادی طلب و انسانیت دوست با درخواست از شرکت در این کمپین، خواستار انجام فرائض انسانی خود در این رابطه شده اند.

برای بازیابی افراد ربوده شده امشب از هشتگ درج شده در ذیل استفاده خواهد شد.

#EndEnforcedDisappearances

ارسال نظر

 
1