خبر فوری

 
 
الحاق چهارمین ناو 054 به نیروی دریایی ارتش پاکستان
کد خبر :1382133952

11:08 1400/10/03


برچسب ها : پاکستان و چین, پکن, تحویل, سخنرانی, فرمانده ناوگان پاکستان در چین, نیروی دریایی ارتش پاکستان,

چهارمین ناو 054 ساخت چین با برگزاری یک مراسم معارفه به نیروی دریایی ارتش پاکستان تحویل داده شد.


پکن: به گزارش راز نیوز | چهارمین ناو 054 ساخت چین با برگزاری یک مراسم معارفه به نیروی دریایی ارتش پاکستان تحویل داده شد.

در مراسم معارفه ناو 054 ساخت چین، راشد محمود شیخ فرمانده ناوگان ارتش پاکستان در چین به عنوان مهمان خصوصی شرکت کرد. همچنین افسران نیروی دریایی ارتش چین و نمایندگان شرکت کشتی سازی سازنده ناو 054 در این مراسم شرکت کردند.

فرمانده ناوگان ارتش پاکستان در چین با سخنرانی طی مراسم معارفه ناو 054 گفت: تکمیل به موقع ساخت ناو 054 توسط چین، نمایانگر توانایی بالای کشتی سازی در چین است.

وی افزود: ساخت ناو 054 توسط چین، نمایانگر روابط عمیق و دوستانه پاکستان و چین می باشد. الحاق ناو 054 به نیروی دریایی ارتش پاکستان باعث تقویت بیشتر دفاع دریایی خواهد شد.

ناو 054 ساخت چین مجهز به تکنولوژی روز، تجهیزات جنگی، سلاح و حسگر می باشد. اولین ناو 054 با نام پی ان اس طغرل به نیروی دریایی ارتش پاکستان ملحق شده بود. این ناو فوق پیشرفته، مجهز به پیشرفته ترین سیستم های تسلیحات آبی، زیر آبی و هوایی می باشد. این ناو همچنین مجهز به سنسورهای جنگ الکترونیک، نظارت هوایی و دریایی و سنسورهای صوتی می باشد که از طریق یک سیستم مدیریت رزمی به یکدیگر متصل هستند.

لازم به ذکر است که در سال 2017 قرارداد خرید این نوع ناو توسط ارتش پاکستان امضا شد که تمام ناوها طبق برنامه تحویل داده می شوند.

ارسال نظر

 
1