خبر فوری

 
 
الحاق ناو PNS طغرل 054 آلفا فریگیت و 10 بالگرد نظامی سی کینگ به ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان
کد خبر :968312520

12:19 1400/11/04


برچسب ها : الحاق, امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, بالگرد نظامی, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سند, فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان, ناو طغرل, نیروی دریایی ارتش پاکستان, کراچی,

ناو PNS طغرل 054 آلفا فریگیت و 10 بالگرد نظامی سی کینگ امروز 4 بهمن طی مراسمی به ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان در بندرگاه کراچی ملحق می شوند.


کراچی: به گزارش راز نیوز | ناو PNS طغرل 054 آلفا فریگیت و 10 بالگرد نظامی سی کینگ امروز 4 بهمن طی مراسمی به ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان در بندرگاه کراچی ملحق می شوند.

در این مراسم امیر دریابد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان و دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان به عنوان مهمانان خصوصی شرکت می کنند. طی این مراسم رئیس جمهور پاکستان اسناد فرماندهی ناو PNS طغرل 054 آلفا فریگیت و 10 بالگرد نظامی سی کینگ را به فرمانده ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان تحویل خواهد داد.

4 ناو PNS طغرل در کشور چین برای پاکستان در کلاس 054 آلفا فریگیت ساخته می شود که اولین ناو از این کلاس تحویل پاکستان شده است. این ناو دارای فناوری های مدرن بوده و علاوه بر توانایی حمله روی سطح آب، هوا و زیر آب، سیستم های راداری و امنیتی را دارا می باشد.

این ناو همچنین مجهز به سیستم های مدیریت نبرد پیشرفته و جنگ الکترونیک بوده و دارای سیستم های پیشرفته برای دفاع از خود می باشد. الحاق این ناو به نیروی دریایی ارتش پاکستان، موجب مؤثرتر شدن دفاع دریایی پاکستان خواهد شد.

علاوه بر این 10 بالگرد نظامی سی کینگ به نیروی دریایی ارتش پاکستان ملحق می شوند که دارای قابلیت ها و امکانات چند منظوره هستند. این نوع بالگردهای نظامی از چند دهه گذشته علاوه بر انجام عملیات های امداد و نجات و جستجو، برای عملیات های نظامی نیز مورد استفاده قرار گرفته اند. این بالگرد نظامی همچنین می تواند به پیشرفته ترین موشک های دور برد در اعماق دریا مجهز شود.

این نوع بالگرد نظامی پیش از این نیز توسط ارتش پاکستان خریداری شده و برای مقاصدی از جمله جاسوسی از شناورهای دشمن و حمل و نقل سربازان به کار گرفته شده است. این بالگرد نظامی همچنین طی زلزله و سیل سال 2005 در پاکستان، عملیات امداد و نجات را به طور موفقیت آمیز انجام داده است.

ارسال نظر

 
1