خبر فوری

 
 
الحاق دو گروهک تروریستی دیگر به تحریک طالبان پاکستان در شمال این کشور
کد خبر :173064173

14:02 1399/09/08


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, گروه های تروریستی, وزیرستان شمالی,

سرکردگان دو گروهک تروریستی فعال در شمال پاکستان طی مراسمی با بیعت با نور ولی محسود سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان الحاق خود با این گروه تروریستی را اعلام نمودند.




خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| سرکردگان دو گروهک تروریستی فعال در شمال پاکستان طی مراسمی با بیعت با نور ولی محسود سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان الحاق خود با این گروه تروریستی را اعلام نمودند.
تحریک طالبان پاکستان روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای از پیوستن دو گروهک تروریستی فعال در مناطق شمالی پاکستان به این گروه خبر داد.
در این بیانیه آمده است: «امروز 12 ربیع الثانی 1442 هجری قمری مطابق با 27 نوامبر 2020، مولوی علیم خان از شخصیت‌های جهادی برجسته و فعال در منطقه وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا به همراه 9 تن از فرماندهان جهادی و خیل کثیری از پیروان جهادی خود به عضویت تحریک طالبان پاکستان درآمده است».
طبق این بیانیه وی طی مراسمی که تعداد زیادی از فرماندهان گروه‌های تروریستی و تروریست ها شرکت داشتند با امیر مفتی نور ولی محسود سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان بیعت نمود.
در ادامه این بیانیه آمده است: « علاوه بر این امیر غازی عمر عزام رهبر مجاهدان وابسته به قوم میامی در وزیرستان شمالی نیز به همراه تمامی فرماندهان جهادی و مجاهدان خود بیعت خود را با مفتی نور ولی محسود امیر تحریک طالبان پاکستان اعلام نمودند».

ارسال نظر

 
1