خبر فوری

 
 
الحاق اولین هواپیمای گشت دریایی دوربرد در نیروی دریایی ارتش پاکستان
کد خبر :497828770

14:51 1400/06/11


برچسب ها : امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, پاکستان, فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان, گشت دریایی, نیروی دریایی ارتش پاکستان, هواپیمای گشت دریایی,

مراسم الحاق نخستین هواپیمای دو موتوره گشت دریایی مدرن دور برد در بخش هوایی نیروی دریایی ارتش پاکستان امروز در پی ان اس مهران کراچی برگزار شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| مراسم الحاق نخستین هواپیمای دو موتوره گشت دریایی مدرن دور برد در بخش هوایی نیروی دریایی ارتش پاکستان امروز در پی ان اس مهران کراچی برگزار شد. دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان به عنوان مهمان ویژه در این مراسم شرکت کرد و در بدو ورود به پایگاه مهران، توسط دریابان نوید اشرف فرمانده ناوگان پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

 

گفتنی است هواپیمای جت دو موتوره جدید نوعی جت امبریر برزیلی مدرن است که در عملیات هوایی در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرد و قرار است نیروی دریایی پاکستان دو عدد دیگر از این هواپیما ها را اضافه کند. این هواپیماها به منظور انجام ماموریت های هوایی بر روی دریا ها، مجهز به جدید ترین اسلحه ها و سنسور ها خواهند بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان طی سخنرانی در این مراسم با بیان اینکه نیروی دریایی به خوبی از چالش های روز آگاه است و مصمم برای جدیت در تجهیزات نظامی خود جهت پاسخ دادن به هرگونه تجاوز است، گفت: نیروی دریایی پاکستان نقش موثر خود را به عنوان یک ملت دریایی مسئول در راستای سیاست دولت برای ترویج صلح و ثبات در منطقه ایفا می کند.

ارسال نظر

 
1