خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه عربستان سعودی با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد. گفتنی است پیش از این امیر حسین عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز با نخست وزیر پاکستان دیدار کرده است.

عمران خان طی دیدار با شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه اجلاس اضطراری شورای وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی، ضمن ابراز آرزوی نیک برای پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، خاطر نشان ساخت که امیدواریم جهان مجددا اشتباه تنها گذاشتن افغانستان را تکرار نخواهد کرد. وی پس از تاکید بر جامعه جهانی به منظور تسریع در کمک به افغانستان، طی گفتگو در مورد روابط دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی، بیان داشت: پاکستان برای روابط برادرانه مستحکم خود با عربستان سعودی اهمیت بسزایی قائل است.

نخست وزیر پاکستان در این بین همچنین گزارشی از کمک های بشردوستانه پاکستان به مردم افغانستان را ارائه کرد و با اشاره به سفر خود در ماه اکتبر به عربستان سعودی، خواستار اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در این سفر شد و اظهار داشت:  ضروری است برای تقویت بیشتر روابط میان دو کشور در بخش های مختلف، فرصت های جدید جستجو شوند.

فیصل بن فرحان، ضمن تشکر از عمران خان نخست وزیر پاکستان برای میزبانی نشست فوق العاده شورای وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی، ابراز امیدواری کرد که این نشست به جامعه بین المللی برای ارائه کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان کمک کند.  

ارسال نظر

 
1