خبر فوری

 
 
افغانستان، نواز شریف و کشمیر محور گفتگوی مطبوعاتی سخنگوی ارتش پاکستان
کد خبر :2051584349

17:25 1400/10/15


برچسب ها : ارتش هند, افغانستان, ایران, حصارکشی, سخنگوی ارتش پاکستان, سرلشکر بابر افتخار, گفتگوی مطبوعاتی, نقض حقوق بشر, نواز شریف, هیئت حاکمه نظامی, هیئت حاکمه نظامی پاکستان, کشمیر اشغالی,

بابر افتخار گفت: جریان معامله نواز شریف توسط هیئت حاکمه نظامی پاکستان شایعه ی کذب بوده و هیئت حاکمه پاکستان چنین قصدی ندارد


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان طی مصاحبه مطبوعاتی گفت: جریان معامله نواز شریف توسط هیئت حاکمه نظامی پاکستان شایعه ی کذب بوده و هیئت حاکمه پاکستان چنین قصدی ندارد، همچنین از اشخاصی که چنین ادعاهایی می کنند سوال کنید که با چه اهداف و مدارکی  چنین سخنانی را بر زبان جاری می کنند؟

وی با تاکید بر مستحکم بودن رابطه دولت و هیئت حاکمه نظامی پاکستان گفت: ما از تمام اوضاع و خبرهایی که به دروغین میان مردم در حال انتشار هست با خبریم و میدانیم که دشمن با هدف تفرقه افکنی میان دولت و مردم همچنین شایعه پراکنی علیه دولت وقت، مانند گذشته بار دیگر در این هجمه شکست سنگینی خواهد خورد.

وی همچنین گفتگوی مطبوعاتی را با هدف بررسی اقدامات دفاعی، داخلی، امنیتی و عملیات های دفع شایعه و فساد علیه دشمن عنوان کرد و گفت: پس از عملیات در سال 2021، تسلط کامل ما در مرز پاکستان و افغانستان بوجود امد همچنین 94 درصد حصارکشی در مرز پاکستان و افغانستان تکمیل شده است در همین حال، عملیات حصارکشی در مرز پاکستان و ایران 71 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: هند بار ها در منطقه مرزی خود با پاکستان، درگیری های ساختگی بسیاری را به نمایش گذاشته است و تاکنون مسبب این گونه درگیری را کشور پاکستان می داند. همچنین اخیراً ارتش هند در مقابل دره نیلم یک درگیری ساختگی ایجاد کرده است.

وی افزود: دستان کشور هند به شکل تروریسم به خون بسیاری از مردمان مظلوم و بی گناه کشمیر آغشته است و این سبب بلند شدن ناله ها و آواز رهبران سیاسی اصیل هندی و کشمیر اشغالی بلکه جهان شده است. او همچنین با محاصره شدید کشمیر و مردمان آن مرتکب نقض حقوق بشر، قوانین بین المللی و کنوانسیون ژنو شده است.

 

ارسال نظر

 
1