خبر فوری

 
 
افشای پشت پرده ی عملیات های تروریستی ارتش پاکستان توسط جنبش ملی بلوچستان
کد خبر :1768403638

16:19 1397/09/29


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, تروریست, تروریسم, جهان, رژیم صهیونیستی, صلح, هند,

سخنگوی مرکزی جنبش ملی بلوچستان اظهار داشت، جامعه جهانی، آمریکا و دیگر کشورها با اعتماد به پاکستان موجب افزایش خطرات پیش رو برای جهان می شوند.


 

سخنگوی مرکزی جنبش ملی بلوچستان اظهار داشت، جامعه جهانی، آمریکا و دیگر کشورها با اعتماد به پاکستان موجب افزایش خطرات پیش رو برای جهان می شوند. قدرت های جهانی متاسفانه با مثبت اندیشی، فکر می کنند که می توانند به کمک پاکستان، علاوه بر افغانستان در دیگر کشورهای همسایه نیز امنیت را برقرار کنند. قدرت های جهانی طی 18 سال گذشته به پرداخت میلیاردها دلار به پاکستان تنها موجب افزایش افراط گرایی و تروریسم در جهان شده اند. پاکستان با استفاده از تروریسم در سیاست های خارجی و نشان دادن این موضوع به عنوان تهدیدی این امر را اثبات کرده است که، رابطه میان پاکستان و تروریسم همچون رابطه لازم و ملزوم است و این دو بدون یکدیگر نمی توانند به زندگی خود ادامه دهند.

سخنگو همچنین با اشاره به گروه های تروریستی همچون : لشکر طیبه، لشکر جهنگوی، لشکر خراسان از گروه های داعش، فرقان الاسلام گفت : این گروه ها با پشتیبانی دولت در بلوچستان و کشورهای افغانستان و هند موفق به انجام عملیات های تروریستی خود می شوند. با وجود این امر که لشکر طیبه و رئیس آن به نام حافظ محمد سعید از سوی آمریکا و سازمان ملل متحد به عنوان تروریست شناخته شده اند، همچنان به طور آزادانه می توانند در پاکستان به فعالیت های خود ادامه دهند . این درحالی است که در روزهای اخیر نیز با انتشار کلیپی در رابطه با جریان داشتن حمایت و پشتیبانی دولت از این گروه تروریستی در ویدیو شاهد آن هستیم که وزیر داخلی کشور پاکستان شهریار آفریدی به طور واضح در بیانات خود از حافظ محمد سعید و دیگر رهبران گروه های تروریستی اظهار حمایت می کند. در این ویدیو در حالی وزیر داخلی پاکستان از تروریست ها حمایت می کند، انگار این اقدام دیگر راز نیست. نادیده گرفتن این اقدامات باعث افزایش ناامنی ها در منطقه خواهد شد.

سخنگوی مرکزی جنبش ملی بلوچستان خاطر نشان کرد، این تروریست ها را به منظور کشتار بلوچ و نابودی جنبش ملی بلوچستان آموزش داده و آنها را مسلح نیز می کنند. به عمراه لشکر خراسان که از شاخه های گروه تروریستی داعش است دیگر گروه های تروریستی نیز در حال سکونت در کمپ های ارتش پاکستان در بلوچستان هستند، آنها به منظور ربودن و کشتار بلوچ از کمپ ها خارج شده و پس از عملیات هایی به کمپ های ارتش باز می‌گردند. علاوه بر کمپ های ارتش، این گروه های تروریستی پناه گاه های امن دیگر نیز دارند، که در این پناهگاه ها ارتش به روز ترین آموزش های نظامی را به آنها می دهد. وی اذعان داشت، نه تنها گروه های تروریستی بازیچه دست ارتش پاکستان هستند، بلکه آنها برای ناامنی و نابودی در بلوچستان و خاورمیانه نیز نقش مهمی ایفا می کنند.

سخنگو اظهار داشت، دولت ها نباید وقت خود را به منظور امید به تغییر دولت پاکستان تلف کنند، زیرا دولت پاکستان چیزی جز ارتش این کشور نیست و ارتش نیز با نفوذ و اثر افراد افراطی مواجه است. ویدیویی که از شهریار آفریدی وزیر کشور پاکستان منتشر شده است، این به معنی آن است که سخنان و گفته های وی تنها سخن خود او نیست بلکه این سخنان، گفته های ارتش و سازمان اطلاعاتی پاکستان است که در حال حمایت از گروه های افراطی و تروریستی هستند. پشت سخنان شهریار آفریدی قدرت هایی هستند که مشغول به فعالیت های تروریستی در بلوچستان، کشمیر، افغانستان و هند نیز هستند.

 

لازم به ذکر است که ارتش و سازمان اطلاعات پاکستان چیزی به جز  بازیچه ای در دست قدرت هایی که خواستار عدم موفقیت اسلام و یا انتشار آن در سراسر جهان هستند ، نیستند . این قدرت ها که در راس آنها می توانیم به رژیم صهیونیستی و آمریکا اشاره بکنیم در حال سوء استفاده از کشورهای اسلامی همچون پاکستان و عربستان سعودی و غیره به منظور نشان دادن چهره غیر حقیقی اسلام در جهان به منظور عدم انتشار اسلام هستند . می توان گفت که یکی از دلایل هراس قدرت های ظالم و جنایتکار جهانی آن است که آنها از قدرت ضد ظلم و طاغوت اسلام بیمناک هستند .

ارسال نظر

 
1