خبر فوری

 
 
افشای نام رهبر مذهبی پاکستانی که در صدر هیئتی به تل آویو سفر کرده بود توسط رسانه اسرائیلی
کد خبر :1351369459

18:13 1399/09/29


برچسب ها : اسرائیل, بینظیر, پاکستان, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, رژیم صهیونیستی, مریم نواز, ملاقات, نواز شریف, هیئت سیاسی پاکستان,

بنا به ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی مولوی اجمل قادری به نمایندگی نواز شریف 2 بار به اسرائیل سفر کرده بود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | بنا به ادعای رسانه های اسرائیلی نواز شریف در زمان حکومت خود دو بار هیئتی را به سرپرستی مولوی اجمل قادری به اسرائیل فرستاد و رهبران مذهبی به ریاست اجمل قادری به اسرائیل سفر کرده بودند.

علاوه بر این، دکتر شهباز گل دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان،در توییتی نوشت که اکنون مریم صفدر باید پاسخ دهد که پدرش چه کسی را به اسرائیل فرستاده بود و معامله آنها با اسرائیل چه بود؟ از آنجا که مریم خود در توییتی اعتراف کرده که پدرش نماینده ای به اسرائیل فرستاده بود، اکنون مردم به دنبال پاسخ هستند.

لازم به ذکر است مریم نواز شریف نه تنها گزارش یک روزنامه اسرائیلی را در توئیتر به اشتراک گذاشت بلکه توئیتی نیز ساخت که در آن کلیپی از مصاحبه کوتاه نور دهری با تلویزیون اسرائیلی I24 بود را به اشتراک گذاشت و خط آخر توییت نور دهری را کپی کرد که در آن درباره سفر دستیار ویژه عمران خان نخست وزیر پاکستان به تل آویو نوشته شده بود.

ابتدا به نظر می رسید که مریم نواز این کلیپ را علیه دولت به اشتراک گذاشته اما معلوم شد که این خلاف آنچه که تصور می شد بود زیرا در این ویدیو نور دهری ادعا کرده بود که در گذشته زمان نخست وزیری نواز شریف وی دوبار برای برقراری روابط با اسرائیل هیئتی را عازم تل آویو کرده بود. و هنگامی که بی نظیر در دولت بود او نیز با هیئت اسرائیلی در واشنگتن ملاقات کرد و با آنها درباره شروع روابط پاکستان با اسرائیل گفتگو کرده بود.

ارسال نظر

 
1