خبر فوری

 
افشای دارایی های امیر طالبان افغانستان در شهر کراچی
کد خبر :1518357966

19:22 1398/11/30


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, طالبان افغانستان, ملا منصور, کراچی,

طی دادرسی اف ای تی اف در خصوص جلوگیری از تامین مالی تروریسم در دادگاه ضد تروریسم پاکستان ، گفته شد سازمان های تحقیقاتی از دارایی های ملا منصور امیر طالبان افغانستان در شهر کراچی مطلع شده و آن را ضبط کرده اند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| طی دادرسی اف ای تی اف در خصوص جلوگیری از تامین مالی تروریسم در دادگاه ضد تروریسم پاکستان ، گفته شد که نهاد های امنیتی اقدامات جدی علیه عناصر تروریستی و افراد تامین کننده امور مالی آنها انجام داده اند و سازمان های تحقیقاتی از دارایی های ملا منصور امیر طالبان افغانستان در شهر کراچی مطلع شده و دستور به مزایده گذاشتن این اموال را صادر کرده اند. در طول جلسه دادرسی، پرونده کلاهبراری ملا منصور و همراهانش در دادگاه ارائه شد که حاوی زمین، آپارتمان ها و املاک مسکونی وی در مناطق مختلف کراچی بوده است.

آژانس تحقیقات فدرال ، گفت: ملا منصور کارت های شناسایی جعلی با اسامی محمد ولی و گل محمد برای خود درست کرده بود، تمامی دارایی های وی ضبط شده اند، وی توسط افرادی با هویت عمار و اختر تجارت می کرده است، پرونده جعل اسناد علیه ملا منصور و دیگر همراهانش تدوین شده، هرچند ملا منصور طی حمله هوایی آمریکا در مه 2016 در منطقه مرزی مشترک پاکستان_افغانستان به هلاکت رسید، اما  عمار و اختر فرار کرده اند.

ارسال نظر

 
1