خبر فوری

 
افشای حواله ارز از مبدا اسرائیل به پاکستان جنجال آفرین شد
کد خبر :877245633

12:08 1399/10/30


برچسب ها : ارسال ارز, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, حواله ارز, رژیم صهیونیستی, سامانه ارسال ارز, لاهور, وسترن یونین,

منابع آگاه از ارسال حواله ارز از اسرائیل برای 5 تن از شهروندان پاکستانی ساکن لاهور از طریق سامانه وسترن یونین خبر دادند، مبالغ ارسال شده توسط سامانه وسترن یونین از دفتر این سامانه واقع در اداره پست لاهور دریافت گردید.


لاهور: به گزارش راز نیوز| انتشار اخباری مبنی بر ارسال ارز از مبدا اسرائیل برای 5 تن از شهروندان پاکستانی اهل لاهور جنجال آفرین شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منابع آگاه از ارسال حواله ارز از اسرائیل برای 5 تن از شهروندان پاکستانی ساکن لاهور از طریق سامانه وسترن یونین خبر دادند، مبالغ ارسال شده توسط سامانه وسترن یونین از دفتر این سامانه واقع در اداره پست لاهور دریافت گردید.

به دنبال انتشار این اخبار مقامات امنیتی و دولتی پاکستان وارد عمل شده و با ارسال نامه به ادارات پست سراسر کشور خواستار توقف هرگونه ارسال ارز از مبدا اسرائیل شدند.

منابع آگاه دولتی در این خصوص ابراز داشتند: موضوع حواله های مستقیم ارز از اسرائیل به پاکستان جدی گرفته می شود و دولت پاکستان به منظور جلوگیری از هرگونه حواله ارز در آینده نامه ای به تمامی سازمان های دولتی به ویژه اداره پست ارسال کرده است.

لازم به ذکر است به دنبال به رسمیت شناختن دولت رژیم صهیونیستی توسط برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس زمزمه هایی مبنی بر فشار این کشورها بر اسلام آباد برای به رسمیت شناختن اسرائیل به گوش می رسد به صورتی که برخی از کشورهای عربی ثروتمند منطقه که پاکستان خود را همپیان آنها می داند به استفاده از ابزارهای مختلف اقتصادی و سیاسی جهت تحت فشار قرار دادن پاکستان روی آورده اند.

این در حالی است که مقامات پاکستان هرگونه رایزنی و فشار برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را رد کرده و صراحتا اعلام نموده اند که پاکستان تا زمان حل مسئله فلسطین دولت اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت.

انتشار اخباری مبنی بر حواله های ارز از اسرائیل به پاکستان در برهه فعلی از حساسیت های زیادی برخوردار است که نیازمند توجه بیش از پیش مقامات امنیتی و دولتی پاکستان می باشد.

ارسال نظر

 
1