خبر فوری

 
 
افشای حقایقی ما بین پاکستان و آل سعود....
کد خبر :1437615550

10:35 1397/06/02


برچسب ها : اتم, ایران, بمب اتم, بن سلمان, پاکستان, عربستان سعودی, محمد بن سلمان, ولیعهد عربستان سعودی,

ولیعهد عربستان سعودی در یکی از سفرهای خود به پاکستان ، خواستار بمب اتم درصورت بروز جنگ ما بین عربستان و ایران از پاکستان شد!


افشای یکی از حقایق و اسرار ما بین پاکستان و آل سعود...

هنگامی که شاهزاده محمد بن سلمان از حکومت پاکستان درخواست بمب اتم را کرد، چه پاسخی شنید؟!
طبق گزارش راز نيوز ، به نقل از خبرگزاری نیویورک : ولیعهد محمد بن سلمان هنگامی که قصد شرکت در کنفرانس جی 20 در شهر بینگ ژاؤ / چین را داشت قبل از کنفرانس، توقف کوتاهی در پاکستان نیز داشت. وی در این سفر کوتاه خود به پاکستان چه درخواستی از حکام و مقامات سیاسی پاکستان داشت، با دانستن آن حتما متعجب خواهید شد!

استاد دانشگاه صدیقی در مقاله منتشر شده از وی در روز جمعه نوشته است که :
'' طی این سفر کوتاه ولیعهد عربستان به پاکستان، وی خواستار اطمینان از آن شد تا درصورت لزوم عربستان به بمب اتم، پاکستان برای وی بمب اتم را فراهم خواهد کرد. ''
وی در مقاله خود افزود : ولیعهد عربستان بالخصوص درباره جنگ عربستان با ایران گفت و گو کرده و گفت که درصورت جنگ ما با ایران شما باید برای ما بمب اتم فراهم کنید. محمد بن سلمان طی این دوره کوتاه مدت خود از مقامات سیاسی پاکستان از عدم شرکت پاکستان در جنگ با یمن نیز ناراحتی خود را ابراز کرد. سپس از مقامات بلند پایه پاکستان خواستار شرکت در ارتش اسلامی شد که 40 کشور از اعضای رسمی آن هستند. ولیعهد عربستان در اختتام گفت و گو های خود با مقامات بلند پایه پاکستانی گفت : رهبری این ارتش اسلامی به عهده ی ژنرال راحیل شریف (ژنرال سابق ارتش پاکستان) خواهد بود.

ارسال نظر

 
1