خبر فوری

 
افشاگری وزیر فدرال پاکستانی مبنی بر تحت فشار بودن شدید اسلام آباد برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی
کد خبر :2070593108

17:38 1400/02/21


برچسب ها : ارتش اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, شیرین مزاری, وزیر حقوق بشر, وزیر فدرال حقوق بشر,

شیرین مزاری وزیر امور حقوق بشر دولت فدرال پاکستان طی سخنانی از تحت فشار بودن شدید اسلام آباد برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیرین مزاری وزیر امور حقوق بشر دولت فدرال پاکستان طی سخنانی از تحت فشار بودن شدید اسلام آباد برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، خانم شیرین مزاری وزیر دولت فدرال پاکستان در امور حقوق بشر طی سخنانی در یک مراسم در اسلام آباد با بیان اینکه فشارها برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بسیار تشدید یافته است ابراز داشت: برای پذیرش اسرائیل تحت فشار قرار داریم اما پاکستان صراحتا اعلام نموده است که تحت هیچ شرایطی رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت و تا زمان دستیابی مردم فلسطین به حقوق خود، این موضوع را حتی بررسی نیز نخواهیم کرد.

وی در ادامه با انتقاد از سکوت شرم آور سازمان همکاری اسلامی در قبال مسئله فلسطین و کشمیر خاطرنشان کرد: جای تاسف است که مسئله فلسطین و کشمیر در سازمان همکاری اسلامی مطرح نشده است در حالی که پاکستان در گذشته برای حقوق هر کشور مسلمانی فریاد خود را بلند نموده و از آن حمایت کرده است، حمایت از مواضع کشورهای مسلمان از سنت های دیرینه امت مسلمان بوده است.

شیرین مزاری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هند و اسرائیل قوانین حقوق بشر را زیر پا نهاده اند، به نظر می رسد حضور رئیس جمهور جدید در آمریکا هیچگونه تغییراتی را در پی نداشته است، مواضع دونالد ترامپ و جو بایدن در قبال فلسطین هیچگونه تفاوتی پیدا نکرده است.

وی افزود: بلافاصله پس از آغاز ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی اقامه نماز و اذان از سوی مسلمانان ممانعت به عمل آورد، کشورهای مسلمان باید حداقل برای مسئله فلسطین و کشمیر فریاد حمایت خود را بلند نمایند، تشکیل کمیته کشمیر در پاکستان می طلبد که کمیته ای نیز برای حمایت از فلسطین در کشور تشکیل گردد.

ارسال نظر

 
1