خبر فوری

 
 
افشاگری سخنگوی اسبق طالبان درمورد "نامه های عمران خان برای کسب جواز از طالبان"
کد خبر :1985786371

15:26 1399/02/01


برچسب ها : احسان الله احسان, جنبش طالبان پاکستان, عمران خان,

منابع خبری پاکستان به نقل از هند در خصوص ادعای جدید احسان الله احسان سخنگوی اسبق طالبان نوشتند: احسان الله احسان مدعی شده است که عمران خان نخست وزیر فعلی پاکستان برای برگزاری تجمعات سیاسی در وزیرستان جنوبی در 12-2011 طی ارسال دو نامه کتبی به حکیم الله محسود رهبر جنبش طالبان پاکستان TTP خواستار اعلام جواز شده بود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع خبری پاکستان به نقل از هند در خصوص ادعای جدید احسان الله احسان سخنگوی اسبق طالبان نوشتند: احسان الله احسان مدعی شده است که عمران خان نخست وزیر فعلی پاکستان برای برگزاری تجمعات سیاسی در وزیرستان جنوبی در 12-2011 طی ارسال دو نامه کتبی به حکیم الله محسود رهبر جنبش طالبان پاکستان TTP خواستار اعلام جواز شده بود. وی افزود: من در برهه زمانی یاد شده سخنگوی تی تی پی بوده و مسئولیت پاسخ به چنین نامه هایی را نیز برعهده من بود. دو نامه توسط رهبران حزب عمران خان به دست ما رساندند که دستخط عمران خان بر روی آن بود. من نیز پس از دریافت موضع رهبران طالبان، مواضع را به خان ارسال کردم.

وی در ادامه افشاگری های خود افزود: وی نمی تواند فعلا در مورد محتوای این نامه ها و پاسخ به آن صحبت کند، اما احتمال دارد در آینده برای افشای روابط سیاستمداران پاکستانی با جنبش طالبان پاکستان چنین فعلی را انجام دهد. "در گفتگو های خصوصی یک بیان و در گفتگو های عمومی چیزهای دیگری بیان می کنم."

ارسال نظر

 
1