خبر فوری

 
 
افشاگری دریافت بودجه های خارجی احزاب سیاسی پاکستان
کد خبر :1167675306

15:43 1399/11/02


برچسب ها : (حزب جمعیت علمای اسلام (ف, بودجه خارجی, حزب مسلم لیگ نون, عربستان سعودی, فضل الرحمن, کمک های مالی خارجی,

حافظ حسین احمد از رهبران ارشد جمعیت علمای اسلام پاکستان و سناتور اسبق طی گفتگو با اصحاب رسانه های مختلف در منزلش واقع در جامعه مطلع العلوم، طی افشاگری اسامی افراد ارائه دهنده کمک های مالی خارجی به حزب مسلم لیگ (ن) و فضل الرحمن را بیان کرد. از طرفی وزیر فدرال پاکستان مدعی دریافت بودجه از اسرائیل توسط حزب مردمی پاکستان شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز|  حافظ حسین احمد از رهبران ارشد جمعیت علمای اسلام پاکستان و سناتور اسبق طی گفتگو با اصحاب رسانه های مختلف در منزلش واقع در جامعه مطلع العلوم، طی افشاگری اسامی افراد ارائه دهنده کمک های خارجی به حزب مسلم لیگ (ن) و فضل الرحمن، گفت: کمیسیون انتخاباتی پاکستان در زمینه بودجه های خارجی باید از تمامی احزاب حسابرسی کند و علاوه بر حزب تحریک انصاف PTI باید دیگر احزاب به ویژه به احزاب عضو جنبش دموکراتیک پاکستان نیز اهمیت دهد. وی افزود: مسلم لیگ (ن) نیز از عربستان سعودی، اسامه بن لادن و شیخ صواف و مولانا فضل الرحمن رهبر جمعیت علمای اسلام (ف) از سرهنگ معمر قذافی لیبی و صدام حسین عراق کمک های مالی چشمگیری دریافت کرده بودند؛ برای همین ضروری است تا کمیسیون انتخاباتی عدالت را در حق همه جناح ها و احزاب اجرا کند و در رابطه با تمامی احزاب شامل جنبش دموکراتیک پاکستان PDM نیز اطلاعات بودجه خارجی را بدست آورد.

از طرفی مراد سعید وزیر ارتباطات پاکستان طی مصاحبه خبری مدعی دریافت بودجه خارجی از اسرائیل توسط حزب مردمی پاکستان PPP شد و گفت: به زودی اطلاعات در این رابطه منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

 
1