خبر فوری

 
افشاء فشار بر احزاب سیاسی پاکستان برای تصویب قانون اصلاح ارتش
کد خبر :1484175444

15:53 1398/10/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, اصلاحیه, پاکستان, قانون,

برخی از اعضای احزاب سیاسی PPP و PMLn پاکستان طی افشائی از فشار بر احزاب سیاسی برای تصویب قانون اصلاحیه ارتش خبر داده اند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | برخی از اعضای احزاب سیاسی PPP و PMLn پاکستان طی افشائی از فشار بر احزاب سیاسی برای تصویب قانون اصلاحیه ارتش خبر داده اند. فرحت الله بابر سناتور اسبق حزب مردمی PPP، در بیانیه خود در این رابطه گفت: احزاب سیاسی پاکستان نه در سطح داخلی دموکراتیک هستند و نه توانایی تصمیم گیری دموکراتیک آزد را دارند، مثال بارز و اخیر آن تصویب قانون اصلاحات ارتش 2020 به اتفاق آراء توسط مجلس است. وی افزود، کمیته مرکزی اجرایی حزب مردمی، لایحه اصلاحیه قانون ارتش را رد کرد و چهار اصلاحیه را پیشنهاد کرد، اما بدون جلب اطمینان کمیته، آن را رد کردند. این امر دردناکی بود که رهبری حزب طی تصمیمی یکجانبه از اصلاحات پیشنهادی به منظور برتری پارلمان دست برداشت. آیآ حزب تابع رهبران خود است و هیچ روند دموکراتیکی وجود ندارد؟
گفتنی است احزاب سیاسی بزرگ کشوری در حال ابراز آراء مخالف در خصوص اصلاحیه قانون ارتش هستند.
خرم دستگیر رهبر حزب مسلم لیگ(ن) و وزیر دفاع اسبق پاکستان افشاء کرد که رهبری حزب برای حمایت بی قید و شرط از قانون اصلاحیه ارتش با فشار روبرو بوده است. وی افزود، اگر فشاری برای رای دادن به قانون ارتش وجود داشته، بر رهبری حزب بوده است نه اعضای مجلسی چون من؛

ارسال نظر

 
1