خبر فوری

 
 
افسر ربوده شده کمیسیون تبادل امنیتی پاکستان به خانه بازگشت
کد خبر :11291174

14:07 1399/06/19


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده, اسلام آباد, افراد ربوده شده, روزنامه نگار,

ساجد گوندل افسر کمیسیون تبادل امنیتی پاکستان که چند روز گذشته توسط آژانس های امنیتی پاکستان ربوده شده بود، شب گذشته به منزلش بازگشت .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ساجد گوندل افسر کمیسیون تبادل امنیتی پاکستان که چند روز گذشته توسط آژانس های امنیتی پاکستان ربوده شده بود، شب گذشته به منزلش بازگشت و در پیامی اعلام کرد که او در این مدت به همراه دوستانش در شمال پاکستان بود و به دلیل خاموش بودن گوشی همراهش نتوانسته با خانواده اش ارتباط گیرد.

گفتنی است پس از تظاهرات همسر ساجد گوندل مقابل دفتر نخست وزیری پاکستان، عمران خان امروز در دیدار با شهزاد اکبر مشاور خود دستور تشکیل کمیته سه نفری برای انجام تحقیقات در زمینه ربایش ساجد گوندل را داد. کمیته پس از انجام تحقیقات در این زمینه، گزارش را تحویل نخست وزیر خواهد داد.

حامد میر تحلیلگر و روزنامه نگار ارشد پاکستانی در واکنش به این سخن ساجد گوندل که ابراز داشت وی به همراه دوستانش برای سفر به شمال رفته بود، نوشت: همه افراد ربوده شده پس از آزادی برای حفظ جان خود چنین سخنانی را بیان می کنند؛ اگر او به همراه دوستانش به سفر رفته بود چرا خودروی خود را تنها در فاصله یک کیلومتری از منزلش رها کرده بود؟

 

بخوانید: ربایش افسر کمیسیون تبادل امنیتی پاکستان و گمانه زنی های در این رابطه

ارسال نظر

 
1