خبر فوری

 
افزایش همکاری دفاعی بین ارتش هند و مصر
کد خبر :1956398520

22:05 1397/07/02


برچسب ها : دیدار, رزمایش, روابط, مصر, وزیر دفاع, ھند,

ارتش هند و مصر روابط دوجانبه دفاعی خود را افزایش خواهند داد۔


 

افزایش همکاری دفاعی بین ارتش هند و مصر

 

ارتش هند و مصر روابط دوجانبه دفاعی خود را افزایش خواهند داد۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از یکی از سایت های صهیونیستی وزیر دفاع هند نیرمالا سیتارامان  با وزیر دفاع مصر جنرال محمد زکی دیدار کرد۔ در این دیدار این دو وزرا در باره افزایش همکاری دفاعی رای زنی کردند، طبق گفته این سایت خبری در این نشست  در باره همکاری برای مقابله با تروریزم و رزمایش های دفاعی هم گفتگو شد۔

طبق اطلاعات به دست رسیده وزیر دفاع هند از ۲۰تا ۲۲ سپتامبر در کشور مصر با مقامات این کشور دیدار داشت که در این دیدارها وی با وزیر دفاع مصر جلسه ای ویژه داشت وی در این  این جلسه در باره افزایش همکاری های نظامی و دفاعی به گفتگو پرداخت و همچنین علاوه بر همکاری های نظامی در در این دیدار تصمیم گرفته شد که این دو کشور در زمنیه نیروهای دریای همکاری خواهند کرد و رزمایش انجام خواهند داد۔

ناگفته نماند که وزرای دفاع این دو کشور اظهار داشتند که با همکاری دوجانبه در زمینه های نیروی زمینی و دریای روھبط این دو کشور هم بهتر خواهد شد۔

 

در سال ۲۰۱۶ میلادی نخست وزیر هند در دیدار با رئیس جمهور مصر سی سی بر افزایش روابط دوجانبه تاکید کرده بود و پیشنهاد مذاکرات در زمینه های مختلف را ارائه داده بود که بعد از این پیشنهادات در حال حاضر وزیر دفاع مصر وزیر دفاع هند را به مصر دعوت کرده و همین زمینه به گفتگو پرداختند۔

ارسال نظر

 
1