خبر فوری

 
 
افزایش سطح همکاری در بخش گردشگری محور دیدار سفیر مصر و وزیر هوانوردی پاکستان
کد خبر :746303785

10:42 1399/12/21


برچسب ها : پاکستان و مصر, سفیر مصر, طارق دهروگ, غلام سرور خان, قاهره, وزیر هوانوردی, کراچی,

سفیر مصر در اسلام آباد و وزیر هوانوردی پاکستان در دیدار با یکدیگر به بررسی ابعاد مختلف گسترش سطح همکاری های دوجانبه در بخش گردشگری و تجاری پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر مصر در اسلام آباد و وزیر هوانوردی پاکستان در دیدار با یکدیگر به بررسی ابعاد مختلف گسترش سطح همکاری های دوجانبه در بخش گردشگری و تجاری پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، غلام سرور خان وزیر هوانوردی دولت فدرال پاکستان در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران از دیدار سفیر مصر خبر داد و گفت: در دیدار با آقای طارق دهروگ سفیر مصر در اسلام آباد در زمینه موضوعات مختلف مورد علاقه دو طرف به ویژه گسترش همکاری های دوجانبه در بخش گردشگری و تجاری بحث و تبادل نظر نمودیم.

غلام سرور خان وزیر هوانوردی پاکستان ابراز داشت: در این دیدار پیرامون راه اندازی پرواز شرکت هواپیمایی ملی مصر میان کراچی و قاهره و ابعاد مختلف آن به گفتگو پرداختیم، راه اندازی این مسیر پروازی به توسعه سطح مناسبات تجاری و گردشگری میان دو کشور کمک خواهد نمود.

مقامات دو کشور همچنین در زمینه دیگر فرصت های موجود برای گسترش همکاری در بخش هوانوردی و گردشگری نیز به گفتگو پرداختند و سفیر مصر نیز وزیر پاکستانی را از پیشرفت های صورت گرفته در خصوص همکاری دوجانبه در بخش هوانوردی آگاه ساخت.

غلام سرور خان وزیر فدرال هوانوردی پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان و مصر دارای مشترکات دیرینه فرهنگی،تاریخی و مذهبی هستند، وی همچنین بر لزوم همکاری های دوجانبه برای مقابله با ویروس جهانی کرونا تاکید نمود.

 

 

ارسال نظر

 
1