خبر فوری

 
 
افزایش خطوط هوایی میان باکو-اسلام آباد محور گفتگوی سفیر آذربایجان و وزیر هوانوردی پاکستان
کد خبر :1398583604

16:46 1402/04/04


برچسب ها : باکو, پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, خواجه سعد رفیق, روابط دوجانبه, سفیر آذربایجان, همکاری دوجانبه, وزیر هوانوردی,

خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد با خواجه سعد رفیق وزیر هوانوردی پاکستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه رایزنی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد با خواجه سعد رفیق وزیر هوانوردی پاکستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه رایزنی کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری در زمینه های مختف به ویژه در حوزه افزایش خطوط هوایی میان پاکستان و آذربایجان مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گفت.

در این نشست، هر دو طرف بر راه اندازی خطوط هوایی باکو به لاهور، کراچی و اسلام آباد توسط شرکت هواپیمایی آذربایجان ایرلاینز توافق نمودند.

خواجه سعد رفیق وزیر هوانوردی پاکستان روابط میان پاکستان و آذربایجان را مبتنی بر پیوندهای عمیق مذهبی، فرهنگی و برادرانه خواند و گفت: گسترش خطوط هوایی منجر به رونق گردشگری و تجارت میان دو کشور خواهد شد.

در پایان همچنین خضر فرهادوف از سفر قریب الوقوع وزیر فناوری اطلاعات و حمل و نقل آذربایجان در اواسط ماه جولای به پاکستان خبر داد.

ارسال نظر

 
1