خبر فوری

 
اعمال تحریم ها علیه سخنوران و ذاکران سرشناس به بهانه برقراری نظم و امنیت در مناطق مختلف پاکستان
کد خبر :1824082460

18:00 1401/05/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, امنیتی, تحریم, دستورالعمل ویژه دولت پاکستان, دولت پاکستان, سخنران, محرم الحرام,

از سوی دولت پاکستان تصمیماتی اتخاذ شده است که ضمن تهیه طرح امنیتی برای حفظ نظم و امنیت در ایام محرم، کمیته های مجری نظم در مناطق، بخش ها و شهرهای ایالت های پاکستان فعال شوند در همین حال، منع ورود علما و سخنوران به سایر ایالت ها امکان پذیر خواهد بود.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | از سوی دولت پاکستان تصمیماتی اتخاذ شده است که ضمن تهیه طرح امنیتی برای حفظ نظم و امنیت در ایام محرم، کمیته های مجری نظم در مناطق، بخش ها و شهرهای ایالت های پاکستان فعال شوند در همین حال، منع ورود علما و سخنوران به سایر ایالت ها امکان پذیر خواهد بود.

دو منطقه سرگودها و بکهر همچنین 19 منطقه دیگر به عنوان مناطق حساس در این ایام شناسایی شده اند که بدین ترتیب ارتش پاکستان و نیروهای رینجرز در این مناطق بصورت ویژه فعال شده و قانون منع سوار شدن بیش از یک نفر در موتور سیکلت را اجرایی خواهند کرد همچنین در شب نهم و دهم محرم خدمات آنتن دهی برای دسته های عزاداری در مناطق مذکوره به تعلیق در خواهد آمد.

دولت از افسران بخش ها و مناطق در سراسر کشور خواسته است تا فهرست های برنامه چهارم امنیتی در خصوص محرم، ممنوعیت ورود علما، مداحان، بسیج کمیته های صلح و کمیته های مرکزی را تهیه کنند در این راستا پیش بینی می شود 49 سخنور و ذاکر از ورود به منطقه سرگودا و 26 روضه خوان ممنوع الکلام شوند.

 

ارسال نظر

 
1