خبر فوری

 
اعلامیه طالبان افغانستان در مورد ایجاد پایگاه های ایالات متحده در منطقه
کد خبر :328157411

14:52 1400/03/05


برچسب ها : پاکستان, پایگاه نظامی آمریکا, طالبان افغانستان,

طالبان افغانستان با انتشار بیانیه ای به انتشار اخبار مبنی بر ساخت پایگاه آمریکا در افغانستان واکنش نشان داد


 

افغانستان: به گزارش راز نیوز| طالبان افغانستان با انتشار بیانیه ای به انتشار اخبار مبنی بر ساخت پایگاه آمریکا در افغانستان واکنش نشان داد.

طالبان در این بیانیه اظهار داشت، طی چند روز اخیر رسانه های مختلف به نقل از برخی منابع معروف اعلام کردند که آمریکا قصد دارد پس از خروج از افغانستان در کشور همسایه یعنی پاکستان به منظور انجام  عملیات بماند، با توجه به حساس بودن موضوع طالبان افغانستان میخواهد موضع خود را در این رابطه به روشنی بیان کند.

حضور سربازان بیگانه دلیل اصلی جنگ و ناآمنی در منطقه است و دلیل فاجعه های بزرگی که همه در بیست سال گذشته شاهد آن بوده ایم، به ویژه ملت ما که رنج های فراوانی را متحمل شده است.

ما از کشور همسایه خود پاکستان میخواهیم اجازه این کار را به هیچکس ندهد، خدای نکرده اگر چنین اقدامی صورت گیرد یک خطا و رسوایی بزرگ و تاریخی خواهد بود که شرمندگی حاصل از آن در تاریخ ثبت خواهد شد.

ملت مسلمان و مجاهد افغانستان در برابر این اقدام شنیع و تحریک آمیز سکوت نخواهد کرد بلکه مسئولیت دینی و تاریخی خود را همانند ادوار تاریخی انجام خواهد داد.

همانطور که ما بارها اطمینان دادیم که از  سرزمین ما علیه امنیت  هیچ کس استفاده نخواهد شد، ما نیز از دیگران میخواهیم که اجازه ندهند از خاک و فضای انها علیه ما استفاده شود، اگر چنین اقدامی صورت گیرد در این صورت مسئولیت تمام بدبختی های که بوجود می آید بر عهده کسی خواهد بود که آن اقدام اشتباه را انجام داده است

ارسال نظر

 
1