خبر فوری

 
اعلام همبستگی شیعیان پاکستانی مقیم آمریکا با تحصن خانواده های شیعیان ربوده شده
کد خبر :492615196

11:33 1398/02/14


برچسب ها : آمریکا, افراد ربوده شده, شیعیان پاکستان, واشنگتن,

شیعیان پاکستانی مقیم آمریکا در شهرهای واشنگتن و هوستون مقابل کنسولگری های پاکستان همبستگی خود را با تصحن خانواده های شیعیان ربوده شده در کراچی اعلام نمودند.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز شیعیان پاکستانی مقیم آمریکا در شهرهای واشنگتن و هوستون مقابل کنسولگری های پاکستان همبستگی خود را با تصحن خانواده های شیعیان ربوده شده در کراچی اعلام نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر معترضین با دست داشتن پلاکاردهایی در زبان های اردو و انگلیسی همبستگی خود را با خانواده های شیعیان پاکستانی ربوده شده توسط سرویس های اطلاعاتی اعلام نمودند و خواستار آزادی هرچه فوری تمامی اسیران در بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان شدند.

لازم بذکر است خانواده های شیعیان ربوده شده پاکستانی از یکشنبه گذشته تحصن خود را مقابل منزل ریاست جمهوری پاکستان آغاز نموده اند و اکنون با گذشت نزدیک به یک هفته از آغاز این تحصن، دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان حاضر به دیدار و گفتگو با تحصن کنندگان شیعه نشده است.

سرویس های اطلاعاتی پاکستان در سالهای اخیر روند بازداشت شیعیان را شدت بخشیده اند و تاکنون نزدیک به دویست نفر از شیعیان پاکستانی از سراسر کشور را ربوده اند که بیشتر این افراد را شیعیان کراچی تشکیل میدهند و با گذشت چندین سال از بازداشت این افراد، هیچگونه خبر و اطلاعی در خصوص وضعیت این افراد در دست نیست.

ارسال نظر

 
1