خبر فوری

 
اعلام هشدار و آماده باش نیروهای امنیتی در گلگت بلتستان درپی حادثه تیراندازی روز گذشته
کد خبر :1971539511

16:29 1400/01/06


برچسب ها : تیراندازی, گلگیت بلتستان, نلتر پائین,

درپی حادثه تیراندازی روز گذشته که در منطقه نلتر بالا منطقه گلگت رخ داده و منجر به جان باختن 5 مسافر و زخمی شدن 8 تن شد، وزارت امور داخلی گلگت بلتستان ضمن اعلام هشدار و آماده باش نیروهای امنیتی، تا اطلاع ثانوی تمامی نیروهای امنیتی حاضر در منطقه را دستور آماده باش داده است.


گلگت بلتستان: به گزارش راز نیوز| درپی حادثه تیراندازی روز گذشته که در منطقه نلتر بالا منطقه گلگت رخ داده و منجر به جان باختن 5 مسافر و زخمی شدن 8 تن شد، وزارت امور داخلی گلگت بلتستان ضمن اعلام هشدار و آماده باش نیروهای امنیتی، تا اطلاع ثانوی تمامی نیروهای امنیتی حاضر در منطقه را دستور آماده باش داده است. در این دستورنامه، به منظور تامین امنیت کلیه اماکن عمومی، ساختمانها و تاسیسات حساس دستور به افزایش گشت نیروهای امنیتی به ویژه در بزرگراه ها داده شده است.

گفتنی است در این حادثه که گفته می شود حادثه تروریستی بوده است، طی حمله فرد یا عناصر ناشناس مسلح به خودروی ون، تعدادی از افراد جان باخته و تعدادی نیز زخمی شدند. درحالیکه براساس گزارش های ضد و نقیض افراد به قتل رسیده شیعه یا سنی و عاملان این حادثه طالبان معرفی شده اند. همچنین یک خبرگزاری نیز مدعی شد که سه تن از عاملان این حادثه به نام های شریف الدین فرزند مهر علی، طاهر حسین فرزند اسماعیل و واجد حسین فرزند ولایت علی از منطقه نلتر پایین دستگیر شده اند.  

براساس گزارش رسانه ها، برادر اسکندر حنفی طی گفتگو با اصحاب رسانه در محوطه بیرونی بیمارستان، این رویداد را یک حادثه تروریستی عنوان کرد و افزود: ما پیش از این نیز از مقامات مربوطه خواسته بودیم تا با اعزام نیروهای رنجرز به منطقه نلتر، ضمن ایجاد ایست بازرسی، امنیت منطقه را احیا کنند. این درحالی است که یکی از مقامات این حادثه را دراثر خصومت شخصی اعلام کرده است.

ارسال نظر

 
1