خبر فوری

 
 
اعلام سرمایه گذاری 2.8 میلیارد دلاری شرکت هلندی در بخش گاز ال ان جی پاکستان
کد خبر :630014787

15:48 1398/06/06


برچسب ها : ال ان جی, پاکستان و هلند, ووپاک,

شرکت هلندی ووپاک از شرکت های فعال در زمینه پتروشیمی از سرمایه گذاری 450 میلیون روپیه ای معادل 2.8 میلیارد دلار در بخش گاز ال ان جی خبر داده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز شرکت هلندی ووپاک از شرکت های فعال در زمینه پتروشیمی از سرمایه گذاری 450 میلیون روپیه ای معادل 2.8 میلیارد دلار در بخش گاز ال ان جی خبر داده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این شرکت هلندی اعلام نموده است به منظور تعمیر ایستگاه های ال ان جی و امکانات مربوط به ذخیره گاز ال ان جی در پاکستان مبلغ 2.8 میلیارد دلار را سرمایه گذاری خواهد نمود.

این خبر در جریان دیدار هیئت بلندپایه شرکت هلندی ووپاک با عبدالرزاق داوود معاون نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی، صنعت و سرمایه گذاری منتشر گردید.

رئیس هیئت هلندی در این دیدار اظهار داشت: شرکت ووپاک طی پروژه مشترک خود با پاکستان در زمینی به ارزش 1.5 میلیارد دلار عملیات ساخت ایستگاه گاز ال ان جی را آغاز خواهد نمود و علاوه بر آن پروژه ساخت نیروگاه گاز پروپیلن را با سرمایه ای بالغ بر 150 میلیون دلار و پالایشگاه ساحلی پارکو نیز به ارزش 800 میلیون دلار جهت ایجاد تسهیل در ذخیره سازی گاز ایجاد خواهند شد.

ارسال نظر

 
1