خبر فوری

 
 
اعلام خبر عرضه بسته کمک مالی بانک توسعه آسیا برای پاکستان
کد خبر :361909763

20:17 1398/04/17


برچسب ها : ADB, بانک توسعه آسیا, پاکستان, وام,

طبق اعلام خبر بانک توسعه آسیا ADB، بانک توسعه آسیا در مدت 5 ساله بسته کمکی در قالب عرضه کمک های مالی در زمینه پروژه های توسعه به ارزش 10 میلیارد دلار به پاکستان عرضه خواهد داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، طبق اعلام خبر بانک توسعه آسیا  ADB، بانک توسعه آسیا در مدت 5 ساله بسته کمکی در قالب عرضه کمک های مالی در زمینه پروژه های توسعه به ارزش 10 میلیارد دلار به پاکستان عرضه خواهد داشت.
طبق این اعلامیه، این خبر پس از مذاکرات میان مقامات پاکستان و بانک توسعه آسیا و مشورت در خصوص سیاست های اجرایی "مشارکت کشور" اعلام شده است.
علاوه بر خبر فوق که اکثر خبرگزاری های محلی پاکستان آن را منتشر کرده اند، "urdu radio gov" در این رابطه نوشت: XIGO HONG دبیر کل کشوری بانک توسعه آسیا طی گفتگو در مراسمی در خصوص "مشورت استراتژی داخلی 2020_2024 " گفت: بانک توسعه آسیا آماده کمک به پاکستان در دستیابی به توسعه سریع، بادوام و کلی است و ما با اولویت تفکر و نوآورانه در زمینه های مورد نظر پیشرفت خواهیم نمود. وی همچنین افزود، طی سال جاری مالی درخصوص برنامه های اصلاحات و توسعه، مبلغ دو میلیارد و صد میلیون دلار از بسته کمکی سه میلیارد و چهارصد میلیون دلار را پرداخت خواهیم نمود.


نور احمد وزیر اقتصاد پاکستان گفت: در مشارکت جدید میان دو طرف، بر موضوع حل مشکلات اقتصادی متمرکز خواهیم بود و عملیات پیشرفت اقتصادی را تسریع خواهیم بخشید.

ارسال نظر

 
1