خبر فوری

 
اعلام حمایت تحریک طالبان پاکستان از تحریک لبیک پاکستان
کد خبر :1635927892

12:18 1400/01/26


برچسب ها : اسلام آباد, اعلام حمایت, اعلامیه, پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, تحریک لبیک پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی,

تحریک طالبان پاکستان با انتشار اعلامیه ای از تحریک لبیک پاکستان حمایت کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | تحریک طالبان پاکستان با انتشار اعلامیه ای از تحریک لبیک پاکستان حمایت کرد.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان اعلام کرد: طی ۳ روز گذشته خبر تظاهرات, تحصن و درگیری رجال منتشر شدن است که علت اصلی آن نقض توافقات صورت گرفته با تحریک لبیک پاکستان از جانب دولت پاکستان و دستگیری حافظ سعید رضوی رهبر تحریک لبیک پاکستان می باشد.

وی گفت: سال گذشته دولت پاکستان با تحریک لبیک پاکستان برای اخراج سفیر فرانسه و تحریم کالاهای این کشور و موارد دیگری به توافق رسیدند اما دولت پاکستان برای منافع خود از اجرای تعهدات خود سر باز زده است.

اعضای تحریک لبیک پاکستان نیز برای مخالفت با این نقض عهد به خیابان ها آمده و اقدام به برگزاری تظاهرات و راهپیمایی کرده اند.

وی افزود: در درگیری میان تظاهرکنندگان و پلیس چندین نفر از دو طرف کشته و زخمی شده و تعداد بسیاری از تظاهرکنندگان نیز دستگیر شدند.

 وی همچنین گفت: این اقدامات دولت و پلیس پاکستان شرم آور بوده و ما از تظاهرکنندگان غیور تحریک لبیک پاکستان به دلیل اعتراض به توهین کنندگان پیامبر و دولت عهد شکن پاکستان حمایت کرده و عهد می کنیم که تقاص خون جان باختگان تحریک لبیک پاکستان را از دولت عهد شکن و غیر قابل اعتماد پاکستان خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: دولت پاکستان غیر قابل اعتماد بوده و تنها راه حل برای ما تقابل مسلحانه با آن می باشد.

ارسال نظر

 
1