خبر فوری

 
 
اعطای نشان افتخار هلال امتیاز به فرمانده ستاد مشترک ارتش اردن توسط رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :1884729626

15:18 1399/11/09


برچسب ها : پاکستان و اردن, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, فرمانده ستاد مشترک ارتش اردن, نشان افتخار, هلال امتیاز, کاخ ریاست جمهوری پاکستان,

طی مراسمی در کاخ ریاست جمهوری پاکستان دکتر عارف علوی نشان افتخار نظامی موسوم به هلال امتیاز را به فرمانده ستاد مشترک ارتش اردن اعطا کرد. فرمانده اردن همچنین دیداری با فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان نیز انجام داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| طی مراسمی در کاخ ریاست جمهوری پاکستان دکتر عارف علوی نشان افتخار نظامی موسوم به هلال امتیاز را به فرمانده ستاد مشترک ارتش اردن اعطا کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرلشکر یوسف الحنیطی فرمانده ستاد مشترک ارتش اردن امروز پنجشنبه طی مراسمی ویژه در کاخ ریاست جمهوری پاکستن نشان افتخار نظامی با عنوان «هلال امتیاز» را از دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دریافت کرد.

این نشان افتخار به منظور پاسداشت تلاش های گرانمایه رئیس ستاد مشترک ارتش اردن در تقویت مناسبات دوستانه میان پاکستان و اردن به ویژه در بخش همکاری دفاعی به وی اعطا گردید.

در این مراسم مقامات ارشد لشکری و کشوری پاکستان و سفیر اردن نیز حضور داشتند.

دو طرف سپس در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه میان پاکستان و اردن و دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دوستانه با اردن برای دولت پاکستان ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با اردن قائل است و پاکستان متمایل به ادامه همکاری ها با کشور دوست و برادر خود یعنی اردن در تمامی بخش ها و زمینه هاست.

وی خاطرنشان کرد: دو کشور از سطح روابط بسیار خوبی مبتنی بر مشترکات مذهبی، عقیده ای و فرهنگی برخوردارند و دارای مواضع مشترک در خصوص مسائل مختلف منطقه ای و بین الملل هستند.

دکتر عارف علوی در ادامه این دیدار با اشاره به وضعیت مسلمانان منطقه کشمیر مقام اردنی را از آخرین وضعیت مردم این منطقه و جنایت های ارتش هند علیه مسلمانان به ویژه مردم منطقه کشمیر آگاه ساخت و گفت: محدودیت های اعمال شده از سوی دولت هند تامین مواد غذایی و دارویی و از سر گیری روابط را با مشکلات قابل توجهی مواجه کرده است.

وی در پایان بر لزوم اتحاد جامعه جهانی برای تحت فشار قرار دادن هند جهت پایان جنایت علیه مسلمانان به ویژه اهالی منطقه کشمیر تاکید نمود.

شایان ذکر است فرمانده اردن پس از این دیدار با دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان نیز دیدار انجام داد. 

ارسال نظر

 
1