خبر فوری

 
اعطای بالاترین نشان دولتی بحرین به نخست وزیر پاکستان
کد خبر :125677712

10:07 1398/09/26


برچسب ها : پادشاه بحرین, پاکستان و بحرین, حمد بن عیسی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان که در سفری یک روزه به بحرین سفر نموده است از سوی پادشاه بحرین مفتخر به دریافت بالاترین نشان دولتی این کشور گردیده است.


منامه: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان که در سفری یک روزه به بحرین سفر نموده است از سوی پادشاه بحرین مفتخر به دریافت بالاترین نشان دولتی این کشور گردیده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان روز گذشته با استقبال سلمان بن حمد بن عیسی ولیعهد بحرین وارد منامه شد.

وی سپس در محل «کاخ سخیر» مورد استقبال حمد بن عیسی پادشاه بحرین قرار گرفت، نخست وزیر پاکستان و پادشاه بحرین در «کاخ سخیر» با یکدیگر دیدار نموده و در خصوص گسترش مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و منامه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حمد بن عیسی پادشاه بحرین در جریان این دیدار از نقش شهروندان پاکستانی در توسعه و آبادانی بحرین تقدیر نمود، عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز با تقدیر از میزبانی دولت بحرین از شهروندان پاکستانی مقیم بحرین گفت: امیدوارم دولت بحرین فرصت‌های شغلی بیشتری را برای شهروندان پاکستانی فراهم نماید.

در پایان این دیدار پادشاه بحرین بالاترین نشان دولتی این کشور را به عمران خان نخست وزیر پاکستان اعطا کرد.

طبق بیانیه مشترک صادر شده از سوی دفتر نخست وزیری پاکستان، عمران خان بنا بر دعوت پادشاه بحرین به این کشور سفر نمود و در جریان این سفر 3 یادداشت تفاهم همکاری در زمینهٔ آموزش عالی و تحقیقات علمی، علوم پزشکی و بخش‌های مختلف ورزشی میان پاکستان و بحرین به امضاء رسید.

مقامات دو کشور در جریان دیدار با یکدیگر، با مثبت خواندن سطح موجود همکاری‌های نظامی دوجانبه تأکید کردند همکاری نظامی باعث افزایش تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها میان دو طرف خواهد شد.

بر اساس این بیانیه، عمران خان نخست وزیر پاکستان همچنین در محل «کاخ خدیبیه» با ولیعهد بحرین نیز دیدار و رایزنی نمود.

استقبال شاهزاده سلمان بن حمد بن عیسی خلیفه از عمران خان نخست وزیر پاکستان

اعطای بالاترین نشان دولتی توسط حمد بن عیسی پادشاه بحرین به نخست وزیر پاکستان

ارسال نظر

 
1