خبر فوری

 
 
اعتراف دولت ایالت خیبر به حضور تروریست های تحریک طالبان در نقاط مختلف
کد خبر :998589467

11:46 1401/07/21


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, ایالت خیبر پختون خواه, پشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, عناصر تروریستی, مناطق قبایلی,

وکیل محمد علی سیف دستیار ویژه برای اطلاع رسانی ایالت خیبر به حضور تروریست های تحریک طالبان پاکستان در نقاط مختلف از ایالت خیبر از جمله کمربند مناطق قبیله ای اعتراف کرده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| شبکه خبری خصوصی پاکستان با بیان اینکه دولت ایالت خیبر به حضور عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در نقاط مختلف ایالت از جمله کمربند مناطق قبیله ای اعتراف کرده است، گفت: وکیل محمد علی سیف دستیار ویژه برای اطلاع رسانی، گفت: با این وجود هیچگونه توافقی با تحریک طالبان صورت نگرفته است که مطابق با آن منطقه ای به آنها داده شده باشد یا اجازه عملیات برای آنها صادر شده باشد.

وی افزود: از جانب تحریک طالبان پاکستان این تعهد داده شده است که مسئولیت عملیاتی که انجام می دهند را خواهند پذیرفت.

دستیار ویژه در ادامه با بیان اینکه تحریک طالبان پاکستان یک سازمان است، خاطر نشان ساخت که این جنبشی است که علیه ما و علیه هیئت حاکمه پاکستان همواره درحال مبارزه بوده است، اسم رهبر تی تی پی، نور ولی محسود می باشد و رهبری او شورایی است که فرماندهان مناطق مختلف اعضای این شورا می باشند، این هویت تحریک طالبان پاکستان است. عناصر و گروه هایی که از تحریک طالبان پاکستان جدا شده اند، مخالف مذاکرات تحریک با پاکستان می باشند. این عناصر به طور واضح گفته اند که با پاکستان به دنبال مذاکرات نیستند و تنها خواسته آنها جنگ با پاکستان می باشد.

ارسال نظر

 
1