خبر فوری

 
 
اعتراضات خانواده های افراد ربود شده شیعه در کراچی
کد خبر :1315091089

17:14 1398/01/15


برچسب ها : افراد ربوده شده, پاکستان, دولت, شیعه, کراچی,

جنبش صدای افراد ربوده شده برخلاف موج جدید ربوده شدن مردم شیعه و قتل عام آنها تظاهرات گسترده ای مقابل باشگاه خبرنگاران در کراچی انجام داد، که در آن خانوداه های افراد ربوده شده، شیعیان و رهبران گروه های حقوق بشر و جامعه مدنی شرکت کردند.


 

به گزارش راز نیوز، جنبش صدای افراد ربوده شده برخلاف موج جدید ربوده شدن مردم شیعه و قتل عام آنها تظاهرات گسترده ای مقابل باشگاه خبرنگاران در کراچی انجام داد، که در آن خانوداه های افراد ربوده شده، شیعیان و رهبران گروه های حقوق بشر و جامعه مدنی شرکت کردند.

تظاهرات کنندگان در این تظاهرات خواستار اجرای بند 10 قانون اساسی و جلوگیری از قتل عام و ربوده شدن شیعیان شده و ابراز داشتند که هرچه سریعتر باید به اقداماتی همچون : ربودن افراد و قتل عام شیعیان، یورش به خانه های شیعیان، دستگیری شیعیان بدون حکم قانونی و حمله های شبانه به منازل شیعیان توسط سازمان اطلاعاتی امنیتی پایان داده شود.
راشد رضوی رهبر جنبش صدای افراد ربوده شده شیعه طی سخنرانی در حین تظاهرات گفت : آزاد گذاشتن گروه های ممنوعه تکفیری ، سر دادن شعارهای " شیعه کافر " و قتل عام شیعیان توسط آنها موجب آن شده است که ما فکر کنیم که یا سازمان های امنیتی ناشایست هستند و یا چنین اقداماتی به گفته و رضایت آنها در حال انجام هستند و همین سخنان را سازمان های بین المللی نیز متذکر می شوند.
وی در ادامه تصریح کرد که باوجود اعتراضات شیعیان و اعتصاب غذا، متاسفانه طی هفته های اخیر آمار ربوده شدن شیعیان بدون در نظر گرفتن قوانین ملی افزایش یافته است . نیروهای اطلاعاتی با حمله های جمعی به مناطقی همچون گلبهار، دستگیر، شاه فیصل کالونی، کورنگی و ملیر جعفر طیار تنها در ماه مارس 2019 میلادی، 8 تن از شیعیان را ربوده و به جای نامشخصی منتقل کرده اند، که مطلوب حسین از خبرنگاران خبرگزاری جنگ نیز شامل این افراد ربوده شده است. به ما گفته شود که این دولت پاکستان است یا دولت غائب گرایان ؟ در هر زمانی که می خواهند افراد را می ربایند و از مقامات عالی رتبه دولت تا نیروهای پلیس همگی در این اقدامات دست دارند.

ارسال نظر

 
1