خبر فوری

 
 
اعتراض وزارت خارجه پاکستان به کاردار افغانستان
کد خبر :1616884312

21:11 1398/02/11


برچسب ها : ارتش, افغانستان, پاکستان, تروریست, تروریسم, مرز, وزیرستان شمالی,

دفتر وزارت خارجه پاکستان پس از احضار کاردار افغانستان به دفتر، در رابطه با حمله عناصر تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان از افغانستان مورد اعتراض شدید قرار داد.


 

به گزارش رازنیوز، دفتر وزارت خارجه پاکستان پس از احضار کاردار افغانستان به دفتر، در رابطه با حمله عناصر تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان از افغانستان مورد اعتراض شدید قرار داد.
محمد فیصل سخنگوی دفتر وزارت خارجه پاکستان طی اشاره به احضار کاردار افغانستان به دفتر وزارت خارجه بیان داشت که این اقدام بدستور وزیر امور خارجه انجام شده است. وی افزود، دراثر حمله 70 تن از تروریست ها از خاک افغانستان به نیروهای مرزی که درحال حصار کشی بودند، سه تن از نیروهای امنیتی جان باخته و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.
محمد فیصل تصریح داشت: تروریست ها نیروهای امنیتی را پس از عبور از مرز برمل استان گیان افغانستان به نیروهای امنیتی در مرز مشترک با افغانستان در وزیرستان شمالی حمله کردند. پس از گشودن آتش نیروهای امنیتی، تروریست ها از محل فرار کردند، ما این حادثه تروریستی را به شدت محکوم میکنیم. دولت افغانستان باید عليه تروریست ها عملیاتی انجام دهد، امیدواریم که با اقدامات افغانستان مجددا شاهد چنین صوانحی نخواهیم بود.
لازم به ذکر است تروریست ها با عبور از خط مرزی مشترک‌ پاکستان_افغانستان در وزیرستان شمالی نیروهای امنیتی پاکستان را هدف حمله خود قرار دادند که در نتیجه آن سه تن از نیروهای ارتش پاکستان جان باخته و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1