خبر فوری

 
 
اعتراض رهبران سیاسی و مذهبی به برافراشته شدن پرچم داعش در مسجد جامع شهر سری نگر کشمیر
کد خبر :2000862185

10:26 1397/10/12


برچسب ها : سری نگر, هند, کشمیر,

احزاب و شخصیت های سیاسی و مذهبی مختلف کشمیر هند، مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به برافراشته شدن پرچم گروه تروریستی داعش در مسجد جامع شهر سری نگر کشمیر اعلام کرده و آن را به شدت محکوم کردند.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز به نقل از میزان نیوز، احزاب و شخصیت های سیاسی و مذهبی مختلف کشمیر هند، مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به برافراشته شدن پرچم گروه تروریستی داعش در مسجد جامع شهر سری نگر کشمیر اعلام کرده و آن را به شدت محکوم کردند.

آقای سید حسن دبیر انجمن شرعی شیعیان کشمیر، برافراشته شدن پرچم گروه تروریستی داعش و بی حرمتی به منبر را موضوعی آسیب رسان به وحدت ملی دانست و اظهار داشت: ملت کشمیر حتی تصور همفکری با تفکرات و نظریات گروه های تکفیری را نمیتوانند داشته باشند و رونما شدن پرچم گروه داعش در کشمیر اهانتی به آن داعیان اسلام و بزرگانی است که بوسیله آنان، مردم کشمیر طعم ایمان را چشیده اند.

وی گفت: موضوع برافراشته شدن پرچم داعش در سری نگر از چند گذشته به وجود آمده است و سکوت سازمان های دولتی در این باره حیرت آور است که میتواند سوالات بسیاری را در اذهان عمومی ایجاد نماید.

آقای محمد یاسین ملک دبیر جبهه آزادی بخش کشمیر نیز با محکوم نمودن این اقدام و تلاش برای بی حرمتی به مسجد و منبر طی سخنانی اظهار داشت: مساجد، محراب و منبر برای ما از اهمیت خاصی برخوردار هستند و از شعائر الله محسوب میشوند و اهانت به این مکان های مقدس را نه تنها یک مسلمان بلکه هر انسان عاقلی بر نمی تابد.

آقای عباس انصاری رئیس انجمن اتحاد المسلمین نیز در واکنش به این اقدام اظهار داشت: دست هایی در پشت پرده اقداماتی از این قبیل قرار دارند و رسوا نمودن آنان نیازی ضروریست.

انجمن وکلای دادگاه عالی جامو و کشمیر نیز با محکوم نمودن برافراشته شدن پرچم داعش در مسجد جامع سری نگر و بی حرمتی به مسجد اظهار داشت: مسجد جامع در نزد مسلمانان جهان و به خصوص مسلمانان کشمیری از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر

 
1