خبر فوری

 
 
اعتراض خانواده افراد ربوده شده شیعه پاکستان به بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم
کد خبر :1112453983

19:01 1398/01/27


برچسب ها : CTD, افراد ربوده شده, سازمان مبارزه با تروریسم, شیعه, کراچی,

جنبش افراد ربوده شده شیعه در صفحه رسمی تویتر خود در پیامی با بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان مخالفت کرده و نوشت : راجه عمر بن خطاب عضو سازمان، از اعضای سازمان مبارزه با تروریسم نیست و هم اکنون وی به سخنگوی گروه تروریستی سپاه صحابه تبدیل شده است.


 

به گزارش راز نيوز، جنبش افراد ربوده شده شیعه در صفحه رسمی تویتر خود در پیامی با بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان مخالفت کرده و نوشت : راجه عمر بن خطاب عضو سازمان، از اعضای سازمان مبارزه با تروریسم نیست و هم اکنون وی به سخنگوی گروه تروریستی سپاه صحابه تبدیل شده است. هر کسی با خواندن بیانیه CTD  به این حقیقت پی می برد که بیانیه از سوی سپاه صحابه برخلاف شیعیان ابراز داشته شده است. خانواده های افراد ربوده شده شیعه با رد کردن بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم، اذعان داشتند که نیروهای امنیتی شبانه بدون اطلاع و برخلاف قوانین ملی به خانه های ما هجوم آورده، جوانان ما را دستگیر کرده و اتهامات دروغین را به آنها نسبت داده اند. خانواده های افراد ربوده شده در ادامه ابراز داشتند که بزودی ما بی‌گناهی جوانان خود را مقابل دادگاه و رسانه ها اعلام کرده و علیه عمر بن خطاب نیز شکایت خواهیم کرد. افرادی که در لیست سیاه تروریسم درج شده اند، در منازلشان استراحت نمی کنند. نهایت ظلم این است که نیروهای امنیتی مهتاب را به همراه 3 کودک و همسرش را به مدت سه روز ربوده بودند که متاسفانه همه مقابل این اقدام سکوت اختیار کردند.

لازم به ذکر است که سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان CTD در بیانیه ای از دستگیری تیم 6 نفره ترور کننده شخصیت های مذهبی خبر داده و آنها را تروریسم و وابسته به کشور همسایه خود دانسته است .

ارسال نظر

 
1