خبر فوری

 
 
اظهارات ضد و نقیض مقامات پاکستان در خصوص حمله افراد مسلح بلوچ به اردوگاه های اف سی در بلوچستان
کد خبر :984301903

14:03 1400/11/14


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, روابط عمومی ارتش پاکستان, سپاه مرزی پاکستان, شهر نوشکی, شهرستان پنجگور, شیخ رشید احمد, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, نیروهای مسلح پاکستان, وزیر کشور پاکستان,

در پی انتشار اخباری مبنی بر حملات جداگانه ارتش آزادی بخش بلوچ به پایگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان در مناطق پنجگور و نوشکی در ایالت بلوچستان، مقامات اسلام آباد در بیانیه های خود سعی در تشریح جزئیات این حملات نمودند که دارای تناقض می باشد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در پی انتشار اخباری مبنی بر حملات جداگانه ارتش آزادی بخش بلوچ به پایگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان در مناطق پنجگور و نوشکی در ایالت بلوچستان، مقامات اسلام آباد در بیانیه های خود سعی در تشریح جزئیات این حملات نمودند که دارای تناقض می باشد.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان بامداد امروز از دفع حملات جدایی طلبان مسلح بلوچ به اردوگاه نیروهای امنیتی در بلوچستان خبر داد و گفت: تروریست ها برای حمله به اردوگاه نیروهای امنیتی ما در نوشکی و پنجگور تلاش نمودند که در نتیجه آن 4 تروریست کشته و یک عضو نیروی سپاه مرزی به شهادت رسید.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، تروریست ها قصد حمله به اردوگاه نیروهای امنیتی در شهرهای پنجگور و نوشکی را داشتند که با پاسخ به هنگام نیروهای ارتش این حملات دفع گردید و تلفات جانی سنگینی به مهاجمان در این عملیات ها وارد آمد.

روابط عمومی ارتش پاکستان ابراز داشت: تروریست ها برای ورود به اردوگاه نیروی سپاه مرزی(FC) تلاش نمودند که با پاسخ کوبنده نیروهای مستقر در محل مواجه شدند، در نتیجه عملیات متعاقب نیروهای اف سی 4 تروریست به هلاکت رسیده و تروریست ها مجبور شدند با رها نمودن کشته های خود پا به فرار بگذارند.

این در حالی است که شیخ رشید احمد وزیر کشور دولت فدرال پاکستان با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر به تشریح جزئیات این دو حمله به نیروهای ارتش پاکستان پرداخت.

شیخ رشید در پیام ویدئویی خود اظهار داشت: در حمله مهاجمان مسلح در نوشکی 9 تروریست کشته شده و 4 نظامی ارتش پاکستان نیز جان باختند، همچنین در حمله پنجگور نیز 6 تروریست به هلاکت رسیدند.

وی افزود: تروریست های مهاجم در دو منطقه پنجگور و نوشکی به عقب رانده شده اند و ارتش پاکستان همچون گذشته به مقابله با تروریست ها پرداخت، در پنجگور 4 الی 5 نفر همچنان در محاصره ارتش قرار دارند و ارتش پاکستان آنان را شکست خواهد داد، این عملیات بزرگی برای ارتش در امر مقابله با تروریسم محسوب خواهد شد.

وی با عرض درود به نیروهای امنیتی پاکستان ابراز داشت: نیروهای ما از توانایی گسترده و همه جانبه برای مقابله با هرگونه تروریسم برخوردارند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز در پیامی ضمن محکوم نمودن این دو حمله به نیروهای امنیتی پاکستان، از زحمات و تلاش های نیروهای امنیتی ارتش پاکستان تقدیر نمود و افزود: ملت پاکستان پشتیبان نیروهای مسلح خود در زمینه مقابله با تروریسم در سطح کشور هستند.

 

ارسال نظر

 
1