خبر فوری

 
 
اظهار نگرانی دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص اوضاع بحرانی کشمیر
کد خبر :1217481587

09:49 1398/05/18


برچسب ها : آنتونیو گوترش, پاکستان و هند, جامو و کشمیر, دبیر کل سازمان ملل متحد, سازمان ملل متحد, هند و پاکستان, کشمیر هند,

دبیرکل سازمان ملل متحد با اظهار نگرانی در خصوص وخامت اوضاع در کشمیر اظهار داشت: ممنوعیت های اعمال شده از سوی دولت هند در منطقه کشمیر، باعث تشدید اوضاع و افزایش نقض حقوق بشر در این منطقه خواهد شد.


 

نیویورک: به گزارش راز نیوز دبیرکل سازمان ملل متحد با اظهار نگرانی در خصوص وخامت اوضاع در کشمیر اظهار داشت: ممنوعیت های اعمال شده از سوی دولت هند در منطقه کشمیر، باعث تشدید اوضاع و افزایش نقض حقوق بشر در این منطقه خواهد شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به اوضاع کشمیر هند و اقدامات دهلی نو در این منطقه گفت: وخامت اوضاع در کشمیر برای ما نگران کننده است و موضع ما در این باره بر مبتنی بر قطعنامه ها و ضوابط شورای امنیت می باشد و توافقنامه شمله نیز بر حل صلح آمیز و مطابق با ضوابط شورای امنیت تاکید می کند.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت های اعمال شده از سوی دولت هند در منطقه کشمیر گفت: ممنوعیت های ایجاد شده از سوی دولت هند در منطقه کشمیر، باعث تشدید اوضاع و افزایش آمار نقض حقوق بشر در این منطقه خواهد شد، دو طرف از اقداماتی که باعث تغییر وضعیت جغرافیایی و ساختار جمعیتی این منطقه شود پرهیز نمایند.

ارسال نظر

 
1