خبر فوری

 
اظهار تاسف پاکستان از کشته شدن نظامیان ترکیه در سوریه
کد خبر :1866905189

15:40 1398/12/10


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, وزارت امور خارجه,

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای با ابراز تاسف و اندوه از کشته شدن نظامیان ترکیه در سوریه، با مردم و دولت ترکیه ابراز همدردی کرد و اقدامات اخیر در ادلب سوریه را باعث نگرانی عنوان کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای با ابراز تاسف و اندوه از کشته شدن نظامیان ترکیه در سوریه، با مردم و دولت ترکیه ابراز همدردی کرد و اقدامات اخیر در ادلب سوریه را باعث نگرانی عنوان کرد و افزود: اقدامات اخیر نه تنها برای امنیت و ثبات منطقه خطرناک هستند، بلکه می توانند وضعیت روبه وخامت بشری در منطقه را بیش از پیش خراب تر بکنند. وی افزود: پاکستان مجددا بر جامعه جهانی تاکید می کند که به همراه تلاش برای راه حل سیاسی برای مسئله سوریه، در جهت متوقف کردن بحران انسانی در سوریه، نقش خود را ایفا کند. پاکستان ملاحظات امنیتی و بشر دوستانه ترکیه در منطقه را به رسمیت می شناسد و از آن پشتیبانی می کند؛ از همه بازیگران منطقه ای و جهانی می خواهیم تا به حل و فصل موثر اوضاع کمک کنند.

لازم به ذکر است درپی مداخلت های بی رویه ترکیه در سوریه و کمک های نظامی آن برای تقویت گروه های تروریستی من جمله گروه جبهه النصره در ادلب، نظامیان این کشور روز گذشته طی حمله هوایی روسیه هدف قرار گرفته و 30 تن از نیروهای ارتش ترکیه کشته شدند. گفتنی است رئیس جمهور روسیه امروز (شنبه) طی گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود در صدد کاهش تنش های بوجود آمده برآمد.

ارسال نظر

 
1