خبر فوری

 
 
اظهار ادامه تلاش های سخنگوی مجلس ملی پاکستان در زمینه پایان تحریم های اقتصادی علیه ایران
کد خبر :1279638820

18:08 1399/02/03


برچسب ها : اسد قیصر, پاکستان و ایران, سخنگوی مجلس ملی پاکستان, سفیر تهران, سید محمد علی حسینی,

اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان در نامه ای مکتوب به سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد، نوشت: پاکستان از مشکلات پیش آمده در زمینه بهداشت برای کشور برادر اسلامی خود "ایران" درپی تحریم های اقتصادی بین المللی به خوبی آگاه است و باتوجه به مولفه، عمران خان نخست وزیر پاکستان خاتمه تحریم های علیه ایران را از اولویت های خود قرار داده و ضمن برجسته سازی این موضوع، بر آمریکا برای پایان تحریم های اقتصادی علیه ایران تاکید کرده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان در نامه ای مکتوب به سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد، نوشت: پاکستان از مشکلات پیش آمده در زمینه بهداشت برای کشور برادر اسلامی خود "ایران" درپی تحریم های اقتصادی بین المللی به خوبی آگاه است و باتوجه به مولفه، عمران خان نخست وزیر پاکستان خاتمه تحریم های علیه ایران را از اولویت های خود قرار داده و ضمن برجسته سازی این موضوع، بر آمریکا برای پایان تحریم های اقتصادی علیه ایران تاکید کرده است.  سخنگوی مجلس ملی پاکستان اظهار داشت که من با اطلاع از وضعیت دشوار فعلی، با شما، خانواده شما و ملت ایران به شدت ابراز همبستگی و همکاری می کنم.

اسد قیصر افزود: درپی ضایعه شهروندان ایرانی ضمن ابتلا به کرونا غم و اندوه عمیق خود را ابراز می دارم.

طبق گزارش منابع پاکستان، عمران خان نخست وزیر پاکستان که تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران را اقدامی ظالمانه می داند، در دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا خواستار پایان دادن به این تحریم ها شده بود. همچنین شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز برای پایان دادن به این تحریم ها علاوه مطرح کردن این موضوع در سطح بین المللی، با همتایان آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ترکی، نپالی، بنگلادشی و مالدیو گفتگو کرده بود. علاوه بر آن وی طی نامه ای مکتوب به اتحادیه اروپا مشکلات بوجود آمده برای ملت ایران از جهت بهداشتی درپی کرونا و تحریم های اقتصادی توجه اروپا را متمرکز کرده بود.

ارسال نظر

 
1