خبر فوری

 
 
اطمینان بخشی چین به پاکستان برای ادامه همکاری ها در امر مقابله با کرونا و هجوم ملخ ها
کد خبر :379538171

11:42 1399/03/24


برچسب ها : پاکستان و چین, سفیر چین, محمد افضل, هجوم ملخ, ویروس کرونا, یاو جنگ,

یاوجنگ سفیر جمهوری خلق چین در اسلام آباد در جریان دیدار با سپهبد محمد افضل رئیس اداره مدیریت بحران پاکستان درباره مسائل مختلف مربوط به شیوع ویروس کرونا و همچنین هجوم گسترده ملخ ها به مزارع کشاورزی و راهکارهای مقابله با این چالش ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یاوجنگ سفیر جمهوری خلق چین در اسلام آباد در جریان دیدار با سپهبد محمد افضل رئیس اداره مدیریت بحران پاکستان درباره مسائل مختلف مربوط به شیوع ویروس کرونا و همچنین هجوم گسترده ملخ ها به مزارع کشاورزی و راهکارهای مقابله با این چالش ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفیر چین در این دیدار نسبت به ادامه همکاری های این کشور با پاکستان جهت مقابله با ویروس کرونا و هجوم ملخ ها اطمینان بخشی نمود.

وی همچنین از ارائه کمک جهت مقابله با هجوم ملخ ها به پاکستان و فراهم نمودن دستگاه های سم پاشی و سموم شیمیایی برای مقابله با ملخ ها خبر داد.

سپهبد محمد افضل رئیس اداره مدیریت بحران پاکستان نیز در این دیدار سفیر چین را از نیاز پاکستان به دستگاه های پلاسمای خون آگاه ساخت و از همکاری ها و کمک های چین به پاکستان در این لحظات دشوار تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1