خبر فوری

 
 
اسماعیل درویش یکی از رهبران گروه تروریستی سپاه صحابه به هلاکت رسید
کد خبر :110510635

17:44 1397/07/13


برچسب ها : احمد لدهیانوی, انتخابات, پاکستان, پیشاور, تروریست, تکفیری, سپاه صحابه, گروه تکفیری,

در اثر تیراندازی توسط افراد ناشناس ، رهبر گروه تروریستی سپاه صحابه پیشاور اسماعیل درویش در شهر پیشاور پاکستان به هلاکت رسید.


 

به گزارش راز نیوز بر اثر تیراندازی در منطقه خیبر پختونخواه شهر پشاور توسط افراد ناشناس رهبر حزب تکفیری سپاه صحابه اسماعیل درویش به همراه محافظ شخصی خود به هلاکت رسید. این حادثه در نزدیکی زندان پهند اتفاق افتاد. طبق گفته شاهدان عینی عاملین متورسوار پس از پایان دادن به عملیات خود متواری شدند. پلیس نیز تحقیقات این حادثه را آغاز کرده است.

پس کشته شدن اسماعیل درویش رئیس اهل سنت و الجماعت لدهیانوی، رهبر اهل سنت والجماعت مسعود الرحمن عثمانی و نماینده شهر جهنگ در مجلس معاویه اعظم سریعا خود را به پیشاور رساندند. نماز جنازه اسماعیل درویش نیز توسط لدهیانوی اقامه می شود.

اسماعیل درویش کاندید حوزه انتخاباتی PK-78 بود که توسط سپاه صحابه پشتیبانی میشد. و پس از مرگ وی انتخابات این حوزه انتخاباتی به احتمال زیاد بار دوم نیز لغو خواهد شد. بار اول پس کشته شدن هارون بلور که بر اثر انفجار جان خود را از دست داد انتخابات این حوزه انتخاباتی لغو گردید.

حزب تکفیری اهل سنت و الجماعت به بهانه ی کشته شدن رهبر گروه تروریستی سپاه صحابه پیشاور اسماعیل درویش در شهر پیشاور پاکستان به دنبال جو سازی علیه شیعیان است و  انگشت اتهام خود را به سمت شیعیان پاکستان گرفته است. درحال حاضر اوضاع منطقه درحال ناامن شدن برای شیعیان است.

طبق گفته کارشناسان این حادثه درحالی صورت گرفته است که پیشاور پس از مدت ها به امنیت بازگشته بود.

پلیس درحال برسی این حادثه میباشد. پلیس منطقه گفت: شواهدی مبنی بر کشته شدن اسماعیل درویش به دلیل خصومت شخصی به دست نیامده است اما ما درحال برسی هستیم.

رئیس اهل سنت والجماعت ایالت بلوچستان محمد رمضان مینگل طی تویئتی از صفحه شخصی گفت:

ترور نژادپرستانه بار دیگر آغاز شد. و از دولت خواست که هرچه زودتر به برسی این موضوع به پردازد.

ارسال نظر

 
1