خبر فوری

 
اسلم بیگ: درصورت آغاز جنگ در خلیج، هدف ایران و جهان اسلام اسرائیل خواهد بود، زیرا ریشه تمامی فتنه ها، اسرائیل است
کد خبر :2086845073

16:02 1398/10/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و ایران, سردار قاسم سلیمانی, سنی, شیعه, گردهمایی,

ژنرال بازنشسته اسلم بیگ فرمانده اسبق ارتش پاکستان روز گذشته طی سخنرانی در گردهمایی بزرگداشت سردار سلیمانی در شهر اسلام آباد در حضور مقامات ارشد مذهبی سنی و شیعه، طی نخستین سخنرانی ضد امپریالیسم آمریکایی، با اظهار خرسندی از فرصت پیش آمده برای سخنرانی، گفت: درصورت آغاز جنگ در خلیج، هدف ایران و جهان اسلام اسرائیل خواهد بود، زیرا ریشه تمامی فتنه ها، اسرائیل است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ژنرال بازنشسته اسلم بیگ فرمانده اسبق ارتش پاکستان روز گذشته طی سخنرانی در گردهمایی بزرگداشت سردار سلیمانی در شهر اسلام آباد در حضور مقامات ارشد مذهبی سنی و شیعه، طی نخستین سخنرانی ضد امپریالیسم آمریکایی، با اظهار خرسندی از فرصت پیش آمده برای سخنرانی، گفت: به شما از توطئه های بسیار انجام شده دشمن علیه ملت اسلام خواهم گفت، جهان اسلام متحمل غم و اندوه بسیاری شده است، اما وقت آن فرا رسیده و ما نیز قدرت مبارزه با دشمنان را کسب کرده ایم. مشاهده کردید که دشمن پس از سپتامبر سال 2011 میلادی چگونه طی برنامه ریزی منظم کشورهای اسلامی را به نابودی کشاند، کشورهایی چون افغانستان، عراق، یمن، سوریه، لیبی، سومالی را نابود کرد و هزاران مسلمان بیگناه را به قتل رساند. تخمین زدن ویرانی های بوجود آمده طی این حملات کار دشواری است. نگاه دشمن پس از ویرانی شش کشور مسلمان، به سوی ایران متمرکز شد، اما وقایع چند روز اخیر نشان داد که دشمن در عزائم ناپاک خود شکست خورده است. جهان شاهد اقدامات دشمن علیه کشور ایران پس از انقلاب و طی 40 سال گذشته بود و دیدیم که چگونه مشکلات و تحریم هایی را بر علیه ایران اعمال کرد. اما کشور ایران با صبر و استقامت با این مشکلات مبارزه کرده و امروز در جایگاهی قرار گرفته است که طی عملیاتی ضربتی، قدرت جهانی را به زانو درآورده است. این لطف و کرم الهی است که چنین استعداد و توانایی را به ما بخشیده است. پس از آنکه به دوست ما سردار سلیمانی حمله شد و بیانیه ای مبنی بر انتقام سخت که ایران ابراز داشت، من طی مقاله ای گوشزد کردم کشورهایی که مقابل کشور ما ایران قرار گرفته اند، باید به توانایی های آن نیز توجه کنند. تکنولوژی ایران در بخش های سایبری، دفاعی، اطلاعاتی، پهپادی و موشکی برتر و بهتر از آمریکا است.

 



ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان در ادامه سخنان، با اشاره به مقاله خود پس از شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: من در مقاله، خطاب به دشمنان هشدار داده و گفته ام که مراقب باشید، ضربه بزرگی خواهید خورد. دشمن در پاسخ ابتدایی ایران، نتوانست از برخورد موشک های ایرانی به پایگاه های خود جلوگیری کند که درپی آن پایگاه ها نابود شدند. دشمن نتوانست مقابل هک سیستم های دفاعی خود توسط ایران، اقدامی انجام دهد. این درحالی است که آمریکا مدعی دارا بودن بهترین سیستم پدافند هوایی است، ایران توانست با اقدامات خود غرور ابر قدرت جهانی را با خاک یکسان کند، دشمن از این که حمله انجام خواهد شد، اطلاع داشت، نیروهای دشمن وارد پناهگاه ها شدند، این است وضعیت دشمن، این نشان دهنده مقام، جایگاه برتر ما و قدرت دینی و ایمان به خداوند است که قدرت جهانی مقابل قدرت ایران سرنگون شد. آقای اسماعیل قاآنی به افغانستان رفت، به همین منظور من به دشمنان هشدار داده و به آنها گفتم که نخستین حمله در عراق انجام می‌شود که خوب همه دیدید همینطور هم شد و حمله دوم نیز در خاک افغانستان خواهد بود، شما باید به سوی پناهگاه هایتان فرار کنید. آیا تاکنون شاهد چنین وضعیتی در جهان بوده اید که به دشمن اعلام شود که حمله میکنیم و برای کشتن تان خواهیم آمد، آنها از ترس جانشان مخفی شوند. درصورت عدم تغییر روش توسط دشمن، حمله قطعی است، زمانیکه حمله نخست در عراق انجام شد، صدای اسرائیل درآمد و از آمریکا خواستار ادامه ندادن جنگ شد، چرا؟
 

ژنرال اسلم بیگ با بیان علل خواسته اسرائیل از آمریکا، بیان داشت: من در مقاله خود به اسرائیل هشدار داده و نوشته ام که درصورت آغاز جنگ، وضعیت خوبی در انتظار تو نخواهد بود و از چندین جوانب مختلف هزاران موشک و پهپاد به سوی تو به پرواز در می‌آیند. وی با خواندن انتحاری ها به عنوان قدرت خدادادی دیگر، از آماده باش هزاران انتحاری برای حمله به اسرائیل تنها درصورت صدور دستور خبر داد و افزود، در سال 2006 که تنش هایی میان اسرائیل و ایران بوجود آمده بود، ایرانی ها نزد من آمدند و گفتند احتمال حمله اسرائیل وجود دارد، من به آنها گفتم که شما علاوه بر توانایی های مختلف، سیستم های موشکی دارید، به مقداری موشک به سوی اسرائیل شلیک کنید که گنبد آهنین بشکند؛ این خبر به آمریکا رسید و خبرگزاری آمریکایی پنج روز قبل از حمله نوشت: اسلم بیگ ژنرال ارتش پاکستان می‌گوید اسرائیل را هدف قرار دهید و آنقدر موشک شلیک کنید تا گنبد آهنین آن شکسته شود. همین طور هم شد، پنج روز بعد به مقداری موشک علیه اسرائیل شلیک شد که مردم از ترس به سوی پناه گاه ها فرار کردند. سپس آمریکا برای نجات و انتقال آنها هواپیما آورد. این وضعیت، تنها دراثر حمله حزب الله بوجود آمده بود. درصورت آغاز جنگ در خلیج، هدف ایران و جهان اسلام اسرائیل خواهد بود، زیرا ریشه تمامی فتنه ها، اسرائیل است.

ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان در ادامه سخنرانی خود با درخواست از بارگاه باری تعالی درخصوص پیروزی مسلمانان، اظهار داشت : دشمن از نقاط ضعف ما سوء استفاده کرده است، ما وحدت و یکپارچگی نداریم، سیاست های ما جدای از یکدیگر هستند، تفکر واحد نداریم، شما دیدید که چگونه آمریکا پس از پیروزی انقلاب، ایران را به عنوان کشور رقیب و خطرناک مقابل کشورهای سنی نشان داد و درپی آن میلیاردها دلار سلاح به آنها فروخت. این نشست و اجتماع نیز لطف الهی است، باید علیه دشمن متحد شویم. دشمن نیز تنها نیست، بسیاری از افراد (خائن) و اتحادیه اروپا در کنار آمریکا هستند. من در سال 1988 پس از درگذشت ژنرال ضیاء الحق، پیروزی ایران در جنگ با عراق و عقب نشینی روسیه از افغانستان، ایده ای را ارائه کرده و گفتم که باید اتحادیه پاکستان، افغانستان و ایران درست کنیم، گفته بودم درصورت تشکیل این اتحادیه، هیچ دشمنی جرأت تجاوز را نخواهد داشت و درپی این اتحادیه قدرت بزرگی بوجود خواهد آمد. اما متاسفانه آمریکا و برخی از اندیشمندان فروخته شده پاکستانی ، علیه این ایده اقدام کرده و از تشکیل دولت اسلامی پس از پیروزی مجاهدین در خاک افغانستان جلوگیری کردند، زیرا آنها نمی‌خواستند دولت اسلامی در افغانستان بوجود آید. من مجددا این ایده را اظهار میکنم که با ایجاد اتحادیه پاکستان، افغانستان و ایران و کمی جلوتر از آن تا ترکیه، قطعا خواهید دید که وضعیت جهان اسلام تبدیل خواهد شد، این آینده ما است.

ارسال نظر

 
1