خبر فوری

 
 
اسلم بیگ: حمله ایران موثر بوده و آمریکا هر روز را با اضطراب پشت سر می‌گذارد
کد خبر :1655194803

15:39 1398/10/19


برچسب ها : آمریکا, پاکستان و ایران, ژنرال اسلم بیگ,

اسلم بیگ فرمانده اسبق ارتش پاکستان حملات موشکی ایران علیه پایگاه های عین الاسد و اربیل آمریکا را موثر خوانده و عدم ردیابی موشک ها توسط سامانه های دفاعی آمریکا را مشکل بزرگ برای این سامانه عنوان کرد و افزود، ارتش آمریکا نتوانست به موقع موشک ها را ردیابی کند.


لاهور: به گزارش راز نیوز | اسلم بیگ فرمانده اسبق ارتش پاکستان حملات موشکی ایران علیه پایگاه های عین الاسد و اربیل آمریکا را موثر خوانده و عدم ردیابی موشک ها توسط سامانه های دفاعی آمریکا را مشکل بزرگ برای این سامانه عنوان کرد و افزود، ارتش آمریکا نتوانست به موقع موشک ها را ردیابی کند. اکنون این حملات افزایش پیدا خواهند کرد. پس از عزم ایران برای مرگ و کشتن، اسرائیل نیز در وضعیت نامساعد و مضطرب به سر می‌برد.
ژنرال اسلم بیگ ابراز داشت: اینها همان پایگاه های آمریکایی هستند که ترور قاسم سلیمانی از آنجا رهبری شد، اکنون این پایگاه ها به هدفی برای ایران تبدیل شده اند که این موضوع منجر به پشت سر گذاشتن هر روز آتی با اضطراب برای آمریکا شده است. وی افزود، هدف قرار دادن سردار سلیمانی قدرت آمریکا نیست بلکه این اقدام خشم و سردرگمی آن را نشان میدهد. حال اگر ایالات متحده در این سردرگمی اقدام جدیدی انجام دهد باید منتظر پاسخ کوبنده نیز باشد. رویای آمریکا برای تنبیه ایران همچون رویا باقی خواهد ماند و این موجب برطرف کردن مستی آمریکا توسط ایران خواهد شد. ایران کشور همسایه ما است که روابط تاریخی میان دو طرف وجود دارند. اگر ما قادر به همکاری با ایران نیستیم، حداقل نباید در کنار دشمنان او بایستیم.

ارسال نظر

 
1