خبر فوری

 
 
اسلم بهوتانی : فعالیت های تجاری بیوگرافی پاکستان و ایران باید احیا شوند
کد خبر :608745817

16:12 1399/06/28


برچسب ها : ایران, بلوچستان, پاکستان, پاکستان و ایران, تجارت, ترانزیت, گوادر,

محمد اسلم بهوتانی عضو مستقل مجلس ایالت بلوچستان از لسبیله/ گوادر طی دیدار با وزیر تجارت فدرال و دیگر وزرای ارشد پاکستان خواستار احیای فعالیت های تجارت میان پاکستان و ایران با استفاده از بیوگرافی شد .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| محمد اسلم بهوتانی عضو مستقل مجلس ایالت بلوچستان از لسبیله/ گوادر طی دیدار با وزیر تجارت فدرال و دیگر وزرای ارشد پاکستان خواستار احیای فعالیت های تجارت میان پاکستان و ایران با استفاده از بیوگرافی شد که  وزرای فدرال نیز متعهد به انجام تلاش ها در این زمینه شدند.

اسلم بهوتانی روز گذشته در دیدار با وزیر تجارت گزارشی از اهمیت بیوگرافی برای آغاز فعالیت های تجاری میان دو کشور را ارائه کرد و وزیر تجارت متعهد به آغاز تجارت از مرز ایران شد. وی همچنین با فخر امام وزیر امنیت غذایی و پژوهش نیز دیدار و خواستار تشکیل مرکز قرنطینه در مرز مشترک پاکستان و ایران شد که وزیر فدرال در این بین دستورات مرتبط را صادر کرد.

عضو مستقل مجلس ملی در دیدار با اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان وی را از مسئله ترانزیت ایران از گوادر آگاه کرد که گفته می شود اعضای مجلس روز سه شنبه برای گفتگو در مورد مسائل مربوط به حمل و نقل دیدار خواهند داشت. گروه های مردمی لسبیله  وگوادر ضمن قدردانی و ستودن تلاش های عضو مجلس ملی در زمینه احیای تجارت میان دو کشور، امیدوارند که با احیای این تجارت فرصت های شغلی برای مردم مناطق فراهم می شوند.

ارسال نظر

 
1