خبر فوری

 
 
اسلام آباد خواهان تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان
کد خبر :1604930935

03:26 1398/02/23


برچسب ها : خط لوله گاز ایران به پاکستان,

در حالی که خبرهایی مبنی بر عدم تمایل پاکستان به تکمیل پروژه خط انتقال گاز ایران-پاکستان به منتشر شده است، مبین صولت مدیر عامل شرکت بین المللی گاز پاکستان(ISGS) گفت: ما توافقنامه پروژه انتقال گاز را امضاء نموده ایم و خواهان تکمیل این پروژه هستیم و باید تمامی چالش های پیش رو را به وسیله همفکری حل و فصل نماییم.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز در حالی که خبرهایی مبنی بر عدم تمایل پاکستان به تکمیل پروژه خط انتقال گاز ایران-پاکستان به منتشر شده است، مبین صولت مدیر عامل شرکت بین المللی گاز پاکستان(ISGS) گفت: ما توافقنامه پروژه انتقال گاز را امضاء نموده ایم و خواهان تکمیل این پروژه هستیم و باید تمامی چالش های پیش رو را به وسیله همفکری حل و فصل نماییم.

وی افزود: هیئت ایرانی به زودی به منظور رایزنی در خصوص این پروژه انتقال گاز به پاکستان خواهد آمد و شرکت های دو کشور به مذاکره در زمینه تکمیل پروژه انتقال گاز خواهند پرداخت.

وی با اعلام این خبر که هیئت ایرانی پیش از عید فطر به پاکستان خواهد آمد گفت: تاریخ دقیق سفر هیئت ایرانی، پس از اعلام پاسخ از سوی طرف ایرانی تعیین خواهد گردید.

صولت در ادامه خاطر نشان کرد: در سفر هیئت ایرانی به پاکستان، در سطح مسائل فنی به مذاکره و رایزنی خواهیم پرداخت و بر اساس راه حل مناسب، پروژه را پیش خواهیم برد؛ ما توافقنامه پروژه انتقال گاز را امضاء نموده ایم و خواهان تکمیل این پروژه هستیم و باید تمامی چالش های پیش رو را به وسیله همفکری حل و فصل نماییم.

این در حالی است که وی پیش از این در مصاحبه خبری با شبکه عربستانی «عرب نیوز» گفته بود پاکستان به دلیل تحریم های آمریکا قادر به ادامه همکاری برای تکمیل پروژه خط انتقال گاز نیست، زیرا با توجه هشدار آمریکا، هر شرکتی که به همکاری با ایران بپردازد نیز مورد تحریم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1