خبر فوری

 
اسلام آباد: جان باختن دو نیروی پلیس در تیراندازی افراد مسلح ناشناس
کد خبر :6206474

10:41 1399/03/07


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, ایست و بازرسی, پلیس اسلام آباد, تیراندازی, حزب الاحرار, عبد العزیز یوسفزئی,

در جریان تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی ایست و بازرسی پلیس در اسلام آباد پایتخت پاکستان دو نیروی پلیس از جمله دستیار بازرس پلیس جان باختند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در جریان تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی ایست و بازرسی پلیس در اسلام آباد پایتخت پاکستان دو نیروی پلیس از جمله دستیار بازرس پلیس جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی پلیس، این سانحه زمانی به وقوع پیوست که نیروهای پلیس با ایجاد مرکز ایست و بازرسی در حوزه استحفاظی مرکز پلیس ترنول در حال بازرسی خودرو و موتورسیکلت های عبوری بودند.

طبق گفته مقامات پلیس، پس از تلاش ماموران پلیس برای متوقف نمودن یک دستگاه موتورسیکلت، راکبان این دستگاه اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای پلیس می کنند که در جریان این تیراندازی دو نیروی پلیس از جمله یک دستیار بازرس پلیس جان خود را از دست دادند.

طبق اعلام منابع پلیس، در نتیجه تیراندازی راکبان مسلح موتورسیکلت یک دستیار بازرس پلیس به نام «محسن ظفر» به همراه سر پاسبان سجاد جان باختند.

 

نیروهای پلیس به منظور بازداشت افراد مسلح ناشناس ایست و بازرسی در سطح شهر را بیش از پیش تشدید بخشیده اند و تحقیقات اولیه برای شناسایی عاملان این تیراندازی آغاز شده است.

بازرس کل پلیس اسلام آباد در واکنش به این تیراندازی خواستار ارائه گزارش فوری و شناسایی عاملان این حادثه توسط تیم ویژه تحقیقات به سرکردگی  وقار الدین سید معاون عملیاتی بازرس کل پلیس شده است.

دکتر عبد العزیز یوسفزئی سخنگوی گروهک تروریستی «حزب الاحرار» با انتشار بیانیه ای مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفته است.

 

ارسال نظر

 
1