خبر فوری

 
 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان بیانیه مشترک واشنگتن و دهلی نو در زمینه مقابله با تروریسم را یکجانبه گرایانه، گمراه کننده و نامناسب توصیف نمود.
بر اساس جزئیات منتشر شده، وزارت خارجه پاکستان در واکنش به بیانیه مشترک هفته گذشته واشنگتن و دهلی نو در خصوص لزوم مقابله اسلام آباد با گروه های تروریستی، مراتب نگرانی و تاسف عمیق خود نسبت به این بیانیه یکجانبه گرایانه، گمراه کننده و نامناسب را ابراز داشت.
سرکار خانم ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان در نشست مطبوعاتی هفتگی خود از احضار معاون سفیر آمریکا در اسلام آباد به دفتر وزارت خارجه پاکستان و تسلیم یادداشت رسمی اسلام آباد به وی خبر داد و گفت: در این یادداشت بر این نکته تاکید شده است که آمریکا باید از صدور چنین بیانیه هایی که منجر به تقویت مواضع بی اساس و اهداف سیاسی هند علیه پاکستان می شود اجتناب ورزد.
به گفته سخنگوی دفتر وزارت خارجه پاکستان، در یادداشت رسمی ارائه شده به معاون سفیر آمریکا آمده است: همکاری میان پاکستان و آمریکا در زمینه مقابله با تروریسم تداوم دارد، بنابراین افزایش اعتماد و درک متقابل میان پاکستان و آمریکا برای گسترش بیش از پیش روابط میان دو کشور ضروری است.

ارسال نظر

 
1