خبر فوری

 
 
اسد قیصر: پاکستان خواستار تقویت همکاری همه جانبه با قزاقستان است
کد خبر :1313715921

17:04 1398/12/16


برچسب ها : اسد قیصر, پاکستان و قزاقستان, رئیس مجلس ملی, سفیر قزاقستان,

اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان در دیدار با اکان رخمتلین سفیر قزاقستان در اسلام آباد، ضمن یادآوری اهمیت روابط میان دو طرف برای پاکستان، از علاقه پاکستان برای گسترش همکاری های همه جانبه خبر داد و گفت: نقش قزاقستان برای صلح و ثبات منطقه ای اهمیت بسزایی دارد، دیپلماسی پارلمانی می تواند نقش اساسی در توسعه همکاری های فی ما بین ایفا کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان در دیدار با اکان رخمتلین سفیر قزاقستان در اسلام آباد، ضمن یادآوری اهمیت روابط میان دو طرف برای پاکستان، از علاقه پاکستان برای گسترش همکاری های همه جانبه خبر داد و گفت: نقش قزاقستان برای صلح و ثبات منطقه ای اهمیت بسزایی دارد، دیپلماسی پارلمانی می تواند نقش اساسی در توسعه همکاری های فی ما بین ایفا کند، مشارکت دو کشور در سطح بین المللی و منطقه ای خوشایند بوده و از نقش سازنده قزاقستان در سطح جهانی قدردانی می کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که حجم تجاری میان دو طرف باتوجه به فرصت های موجود مطابقت ندارد که باید در این زمینه تلاش هایی صورت گیرد، برای گسترش همکاری ها در زمینه کشاورزی، انرژی، آموزش و تجارت نیز باید اقداماتی صورت گیرد، پاکستان در سیاست صدور روادید برای تجار اقدامات تسهیل آمیز انجام داده است. برقراری روابط هوایی بین دو کشور باعث افزایش چشمگیر میزان اقتصادی و تجاری خواهد شد.

سفیر قزاقستان در این بین با ذکر اهمیت روابط فی مابین، دوستی با پاکستان را موجب نزدیک شدن و هماهنگی میان دو طرف خواند و افزود: می توان همکاری های دوجانبه در زمینه آموزش و تجارت را افزایش داد. ملت قزاقستان عشق عمیقی به مردم پاکستان دارند، روابط مستقیم هوایی بین اسلام آباد و آلماتی باعث تقویت تجارت و گردشگری میان دو کشور می شود.

ارسال نظر

 
1