خبر فوری

 
 
اسحاق دار : حمله پلوامه واکنش ملت کشمیر به جنایات هند است
کد خبر :513951306

21:49 1397/12/04


برچسب ها : ارتش, پاکستان, حمله, هند, کشمیر,

وزیر خزانه داری اسبق پاکستان " اسحاق دار" طی اشاره به جنایات هند علیه مردم کشمیر گفت : حمله انجام شده علیه نیروهای ارتش در پلوامه کشمیر واکنش مردم کشمیر علیه جنایات بی انتهای هند بوده است.


 

به گزارش راز نیوز، وزیر خزانه داری اسبق پاکستان " اسحاق دار" طی اشاره به جنایات هند علیه مردم کشمیر گفت : حمله انجام شده علیه نیروهای ارتش در پلوامه کشمیر واکنش مردم کشمیر علیه جنایات بی انتهای هند بوده است. با همکاری یکدیگر پاسخ کوبنده ای به جنایات هند خواهیم داد، کشور پاکستان نیز دارای قدرت اتمی است. وی در پاسخ به تهدید های هند مبنی بر حمله به پاکستان ابراز داشت که کسی دچار اشتباه نشود، ملت پاکستان همچون گذشته، درحال حاضر نیز متحد و یکپارچه است.

اسحاق دار طی گفت‌وگو با رسانه ها از ضررهای متحمله پاکستان در جنگ با تروریسم گفت و اذعان داشت که کشور پاکستان تاکنون بیش از 50 هزار شهروند، نیروی پلیس و ارتشی خود را در جنگ با تروریسم از دست داده است.

لازم به ذکر است که درپی افزایش نزاع و درگیری میان دو کشور پاکستان و هند و اعلام آمادگی دو طرف برای مواجهه با خطرات احتمالی، کشور پاکستان تصمیم به انتقال نیروهای مرزی خود از مرزهای غربی به مرزهای شرقی درصورت بروز هرگونه مشکلی را اتخاذ کرده است.

منابع دیپلماتیک پاکستان ابراز داشتند که آماده مواجهه با هرگونه خطر احتمالی از سوی هند هستیم. روابط و گفت‌وگوی پاکستان با کشورهای دوست و همسایه جاری است، و کشورهای دوست نیز از همکاری اخلاقی و سیاسی خود با پاکستان خبر داده و از ایستادگی در کنار پاکستان در برهه حساس خبر داده اند.

ارسال نظر

 
1